Jeg synes absolutt at boka kunne være verdt ett forsøk, jeg har ikke lest den nye boka, men jeg har lest barneboka maaange ganger og der skriver hun om å sove hele natta, det er den samme metoden bare at hun har utdypet det mer i den nye boka. Metoden går egentlig ikke på å skrike seg til søvn, men å dra dem i vogna....
har ikke forsøkt det selv, for jeg er ikke så strukturert desverre [8D]
men har absolutt tenkt å forsøke denne gangen hvis natta blir ett problem etter hvert...synes ikke dama er gal....det er litt urettferdig mot Anna Wahlgren egentlig, hun har jo masser av erfaring som mor og deler bare sin kunnskap med andre....og hun mener ikke at barna skal ligge på magen, men hun sier at hvis barna selv fikk velge så ville de ha valgt magen! og det må man da ha lov til å si uten at man er gal av den grunn...i dag er det jo ingen som tørr å legge barnet sitt på magen!
Og hun sier at kuren hennes virker uansett hvordan dem ligger, men den er lettest å gjennomføre hvis barnet ligger på magen, men magen og ryggen går også fint [;)] sier hun...jeg har fulgt veldig med på debatten og faktisk hørt på hva hun sier og ikke på hva man vil ha det til at hun sier...
men men man får bedømme selv, søvn er jo viktig, og hvorfor ikke prøve denne metoden???
vil bare legge til at jeg forsøkte "buffing" på barnet mitt og det hadde en umiddelbar virkning, jenta mi elsket det

jenta mi var alltid oppkavet når hun skulle legge seg, så dette var i forbindelse med at hun skulle legge seg, var veldig oppkavet, skrek og klarte ikke å roe seg, så la jeg henne på magen, armene ut til siden, bena bakover, hodet til den ene siden, den ene hånden min på hennes rygg og litt opp på hodet og "buffet" henne i rompa (ikke hardt selvfølgelig, men passelig)
og hun tidde med en gang!! det var helt utrolig!! så fort jeg sluttet skrek hun seg opp igjen, og når jeg buffet henne tidde hun og ble rolig...og etter en liten stund så sov hun!! uten å skrike og kave, hun bare sovnet rolig og bedagelig og sov i timevis, til nattmåltidet hennes...helt utrolig, i dagene som fulgte fortsatte jeg og gjøre dette og virkningen kom umiddelbart, etter ca 3-4 dager med dette så legger hun seg nå rolig og fornøyd til å sove...utrolig!! vil bare nevne at min jente er nå 5 mnd.
så ikke vær for snar til å dømme denne dama, kanskje har hun none poenger som kan være nyttige?....selv om det ikke er "faglig" bakrunn som ligger bak hennes "metoder"...lykke til