Sove borte

lilleknøttet

Forelsket i forumet
I morgen skal Oskar til tante og onkel! Mamman er kjempespent på hvordan det kommer til å gå. (første gang....) Vi skal i bryllup på kvelden, så han skal overnatte og greier. Kjenner at jeg "grugleder" meg... Noen andre som har hatt babyen på overnatting borte enda? Gikk det greit?

robin har overnattet hos besteor og bestefar.men vi var der også.kom hjem om natta etter å ha vært ute på festival.

Ja mamma og pappa har lånt Oliver 3 ganger alt de.
Det har gått bra hver gang. [:D]

Constanse har sovet borte flere ganger faktisk.. Men kun hos bestemor og bestefar... Det går veldig fint, stoler på dem og vet hun har det kjempe fint der[:)] Å så er det litt deilig å være uten barn en kveld/natt også, men kjempe deilig å få dem tilbake også.. [:)][:D] *bare lyst å spise opp*

jeg sitter faktisk her og har akkurat levert fra meg Felix til besteforeldrene for at han skal ligge der for aller første gang. Jeg gledergruer meg litt jeg også, men skal bli ganske godt å ha en kveld bare for oss selv også. Selv om jeg allerede savner han da...blir kanskje verst i morratidelig når jeg våkner og han er borte. Men det går sikkert fint da!!

ORIGINAL: lillemor80

jeg sitter faktisk her og har akkurat levert fra meg Felix til besteforeldrene for at han skal ligge der for aller første gang. Jeg gledergruer meg litt jeg også, men skal bli ganske godt å ha en kveld bare for oss selv også. Selv om jeg allerede savner han da...blir kanskje verst i morratidelig når jeg våkner og han er borte. Men det går sikkert fint da!!

det går nok bra [:)][:D]

Jeg kunne godt tenkt med å låne vekk Eline noen dager, men så var det amminga da. Det er greit for dere som bruker mme. Skal slutte å amme veslejenta i desember, så da skal besteforledrene få Eline på overnattingsbesøk HELT alene! NÅR DE VIL!! Hihi...Hun har sovet hos besteforeldrene flere ganger, men da har vi komt igjen om natten og tatt oss av trultemor om morgenen!

Gleder meg selsagt masse til en "frikveld", men kjenner det er med blanda følelser.... Stoler fullt på tante og onkel altså, men noen ganger når han skriker er det kun jeg som kan trøste... Heldigvis sjeldent....

Oliver skal faktisk sove hos besteforeldrene for første gang i mårra...å æ kjenne allerede at æ "gruglede" mæi... vi skal åsså i bryllup.. å d glede æ mæ til, men grue mæ til å våkne uten han dær... men men, en gang må være den første.. [:D]

ORIGINAL: Hanne Kristin

Jeg har ikke hatt barnevakt enda jeg heller. Ikke i en time en gang. Sikkelig hønemor.
Mamma skulle egnetlig ha henne 19.aug, men jeg trakk det tilbake i dag. Er ikke helt klar enda.
Tenk hvis Camilla gråter og vill til mammaen eller pappaen sin. Når Camilla gråter, så gråter jeg også *tullemamma* *overhysterisk*[;)]

Har det akkurat på samme måten. Har vel kanskje vært borte fra henne en time nå og da, men da har hun vært sammen med pappa'n sin. Nå er barnevakt uaktuelt uansett, da, siden vi ammer og hun ikke tar flaske. Og innsovning om kvelden foregår fortsatt ved puppen...

ORIGINAL: lilleknøttet

I morgen skal Oskar til tante og onkel! Mamman er kjempespent på hvordan det kommer til å gå. (første gang....) Vi skal i bryllup på kvelden, så han skal overnatte og greier. Kjenner at jeg "grugleder" meg... Noen andre som har hatt babyen på overnatting borte enda? Gikk det greit?

Mi har vært på overnatting MANGE ganger, helt fra fødselen av. Det går bare godt. Å ho blir veldig sosial av det å ikke redd folk. Går bare godt[:D][:D]

Nå har Oskar sovet borte, og det gikk KJEMPEBRA [:D][:D][:D] Jeg skjekka vel mobilen sånn ca. 100 ganger i løpet av kvelden, og ble veldig letta over å få mms med en kjempeblid gutt først, og deretter en sms om at han hadde sovna greit. PUH. Trodde han var helt mamma-avhengig.... Vi koste oss i bryllup =)

så bra da lilleknøttet!! [:D]
Noah skal bli passa av pappan min neste lørdag, ikke hele natta da, men nesten! gruer meg litt ja[&:] men går vel fint[:)]

Det går nok mye bedre enn du tør å håpe på[;)] Lykke til!
ORIGINAL: linnpinn

så bra da lilleknøttet!! [:D]
Noah skal bli passa av pappan min neste lørdag, ikke hele natta da, men nesten! gruer meg litt ja[&:] men går vel fint[:)]

Back
Topp