Sove borte

Blir første gang til helga...eller er bare sambo som tar henne med seg bort for å sove for jeg skal ha utdrikningslag hjemme. Ho må jo sove borte siden huset innvaderes av fnisete jenter, men jeg er seriøst ikke klar for det. Men en gang må være den første og det blir sikkert bare værre jo lenger jeg venter [&:]

Jeg klarer ikke å gi fra meg lillegullet enda. Ammer også enda så det er i tillegg ikke så lett....(heldigvis[;)])....uff jeg er skikkelig hønemor og sikkert ikke lett å ha med å gjøre når det gjelder mine barn[:D] sorry

ORIGINAL: *Høna*

Jeg er egentlig langt fra klar for det, men søstern min skal gifte seg 29 mai, så da har jeg ikke noe valg, da må vi ha barnevakt fra kl 12 på dagen til dagen etter, jeg gleder meg til bryllup, men gruer meg masse til å ikke se lillegutt på så lenge :( Kjenner jeg sliter veldig med å gi fra meg kontrollen, pluss at Benjamin er kjempedårlig til å drikke melk, så jeg har noen teknikker for å få i han litt hvertfall, så er jo så nervøs for at svigermor ikke får i han nok væske. Vet jo at det han kommer til å ha det bra, men jeg gruer meg alikevell [:)]

Vi hadde Oda hos foreldrene mine en natt, og vi sliter veldig med å få i henne væske som ikke kommer fra puppen. Ikke for å være negativ, men det gikk ikke bra [&:] Hun bare nekta, og det ente med at hun ikke bæsja hele den dagen etter at hun kom hjem... Og hun pleier å gjøre det flere ganger om dagen. Vi gjør det aldri igjen før hun har slutta med pupp/gått over til flaske eller hvertfall akseptert den.

Back
Topp