Sove borte

87snuppa

Betatt av forumet
Noen som har lånt bort gullet sitt for en natt el to her? Og i såfall hvem passa? Føler jeg begynner å få lyst til å ha litt alene tid med samboer hvor vi kan gjøre akkurat det vi føler for.. Men er sammtidig ikke helt klar for å la lillegutt sove borte [:'(]

Har ikke klart det her enda.. ikke vil jeg det heller enda[:o]

Men kjenner jeg vil på byen snart da[8D]

EA har vært på overnattingsbesøk både hos mine foreldre og samboers mor. De kjenner han og hans rutiner så godt, at det har gått smertefritt:-) Både sovet og spist hakket bedre enn han gjør hjemme...hehe.

Jeg er egentlig langt fra klar for det, men søstern min skal gifte seg 29 mai, så da har jeg ikke noe valg, da må vi ha barnevakt fra kl 12 på dagen til dagen etter, jeg gleder meg til bryllup, men gruer meg masse til å ikke se lillegutt på så lenge :( Kjenner jeg sliter veldig med å gi fra meg kontrollen, pluss at Benjamin er kjempedårlig til å drikke melk, så jeg har noen teknikker for å få i han litt hvertfall, så er jo så nervøs for at svigermor ikke får i han nok væske. Vet jo at det han kommer til å ha det bra, men jeg gruer meg alikevell [:)]

Han sov borte når han var 5 mnd, da var det tanten som passet på han. Det gikk kjempe greit[:)]. Det var verre med meg, jeg stresset han nok opp før jeg skulle levere han, så han hadde nesten ikke fått i seg noe mat den dagen. Når jeg hadde levert han, så slukte han ei flaske med 200 ml[:)]

Ja, det skal ikke være helt enkelt det der.. Vet egentlig ikke helt hva jeg er så redd for, men mamma hjerte vil vell ikke helt gi slipp ennå [;)]

*grøsser*[8D]
Småen på 2 1/2 har sovet borte ca 3 ganger... Så blir nok ei stund til snuppa skal sove borte. Muligens neste sommer[;)]

her har snuppa sovet borte 3 ganger allerede... Alle gangene hos mine foreldre. Har spurt svigers også- men har ikke passet for dem (og så tror jeg de er litt redde for å passe henne en natt.. )
Hun var ca 8 uker første gang. Da måtte det bli mammaen min som hadde henne- var tryggest det syns jeg. Jeg stoler på at de ringer meg hvis det er noe de lurer på eller noe. Jeg sendte noen meldinger når hun sov borte da- og spurte hvordan det gikk og slik da. [:D] hehe

ORIGINAL: første barnet

her har snuppa sovet borte 3 ganger allerede... Alle gangene hos mine foreldre. Har spurt svigers også- men har ikke passet for dem (og så tror jeg de er litt redde for å passe henne en natt.. )
Hun var ca 8 uker første gang. Da måtte det bli mammaen min som hadde henne- var tryggest det syns jeg. Jeg stoler på at de ringer meg hvis det er noe de lurer på eller noe. Jeg sendte noen meldinger når hun sov borte da- og spurte hvordan det gikk og slik da. [:D] hehe

Ser for meg at jeg kan bli litt "hysterisk" å ringe både 1, 2 og 10 ganger for å høre at alt er bra [8D]

ORIGINAL: 87snuppa

ORIGINAL: første barnet

Ser for meg at jeg kan bli litt "hysterisk" å ringe både 1, 2 og 10 ganger for å høre at alt er bra [8D]

Rekner med at de gotar det da.[;)] Ingenting negativt å ringe mange ganger. Mamma syns det var helt greit. Å så var hun flink å sende melding om hvordan det gikk. Og heldigvis skrev hun sannheten og ikke bare slik "alt er bra" som mange tror er det beste for oss.. For snuppa grein når vi gikk, og mamma skrev at "hun gren en stund men roet seg når hun fikk mat og hvilt seg litt." å så fikk jeg bilde av ei fornøyd jente en stund etterpå[:)]

Har ikke sovet borte enda.
Hadde egentlig avtalt at han skal sove hos svigerinnen min m/fam. neste lørdag, for vi skal ut. MEN her har far ombestemt seg.. DE må sitte hos oss [8|] 
Vi er ikke helt like på det området... Selvfølgelig kjenner jeg det i magen at han skal overlates til andre for første gang. Men de to eldste har sovet borte en del ganger, så jeg er vel litt "herda". Føler det er bedre å "gi helt slipp" når han først skal passes på liksom.. Ikke gå å bekymre meg, for det går alltid bra, og han har det jo langt fra vondt hos familien sin som er såå glad i han [;)] 
Dessuten er det bedre at andre edru mennesker tar evnt. nattevåk... [8D]

Har ikke hatt småen på overnatting, og kommer ikke til å ha det på lenge heller[:)]

Han har sovet hos tanta si en halv natt [:D] (vi er naboer, så jeg henta han når jeg kom hjem)

Mina har ikke sovet borte enda!
Men vi skal på revy i sommer og da må hun sove borte....[&:]

Jeg både er klar og ikke. Hadde hun tatt flaske så hadde jeg ville t pröve. Og jeg er ganske så sikekr på at mamman min hadde fikset å dytte i ho flaske, selv på natten, me nusikker på om HVIS ATTER[:(]

Da hadde jeg fått vondt da! Så får vel vente litt til.

Jepp jepp!
Ravn Kenneth sover borte ca 1 gang i uka/hver 2 uke.. Og da er det pappaen som har han:)
Bortsett fra idag da for inatt hadde besteforeldrene hans så lyst til å ha ham på overnatting så da sover han der inatt. Pappaen hadde ham på dagen igår da men :P

Han begynnte å overnatte hos pappaen når han var rett over 3 mnd og det har gått kjempe fint! Deilig med litt bare Janne tid når det er jeg som har annsvaret for ham 24/7 ellers

Han har ikke sovet borte enda, føler meg ikke helt klar. Skal i 30 års dag til en av mine beste venner i starten av juni og konsert i slutten av juni, så det blir det overnattings. Gruer meg, men så vet jeg at jeg "må"

Jeg skal sove borte i natt.. men mini får være hjemme. [:)]
Flyet mitt går om 2 timer og jeg blir borte til i morgen. Siden det er pappaen som er hjemme stresser eg ikke i det hele tatt.

Gleder meg til en skikkelig kveld ut i Bergen[8D]

Em overnattet første gang borte når hun var rundt 5 uker tror jeg... Kanskje litt tidligere/senere..
Har bare overnattet hos mine foreldre, ingen andre steder. Og det har gått helt supert!
Deilig å få en natt fri, spesiellt den perioden hun gråt masse hver natt. Da var det deilig å få en natt med søvn... (og hun var roligere hos mamma...)

Har vel sovet borte en sånn 6-7 ggr ila disse 5 mnd.. Hver gang hos mamma... Har ikke stolt på at noen andre enn mamma passer henne..

Men nå har hun vært på dagpass hos svigerfar, svigermor(de er skilt). min venninnes mor (har 5 barn i alderen 2-24), min bestevenninne, og hennes søster..

Og i natt skal hun sove hos moren til min bestevenninne, sammen med søsteren hennes. Mens vi er ute på båttur ved middagsbukten.. (Det er også hun som skal passe Em på bryllupsnatten vår)

Så første gang med overnatting hos noen andre enn mamma, men hun er mor til 4 stk hun og.. Så hun har jo gjort det før

Jeg liker ikke tanken på at Em skal overnatte hos none som ikke har barn, eller bli passet av noen som ikke har barn egentlig... Mulig jeg er litt rar..

nei, har ikke lånt han bort en time en gang [:-] men her er det nok je som ikke er klar..[8|]

Back
Topp