sova i egen seng

brit 20

Forelsket i forumet
har ein så ikke vill sova i si egen seng, han må ligga i våras eller så sovne han ikke, me e nødt å legga oss me han eller sovne han ikke :( noen så har noen tips kos me kan få han i egen seng? har prøvdt å legga han i sengå å gå inn å gi tutten å prøva å roa han ned, men han blir bare enda mer sint om me komme inn på rommet :(

så vis noen har noen tips så hadde d vert kjempe bra, når me har ein på 3 år her å så nytte d ikke at eg må gå å legga meg me småen for at han ska sovna når eg e aleina :/ han e foresten snart 7 månde...

takk for svar

hadde ikke stressa med det når han er bare 7 mnd.

hmm, men når d da går utover søvnen hans, å han da blir overtrøtt nesten te kvelden for han ikke får sova nesten på dagen? kan liksom ikke gå å legga meg me han å la 3 åringen sitta aleina i stuå :(

Hadde prøvd å legge han i egen seng. selv om han blir sint. Roer han seg ikke når du går inn etter en stund, kan du jo prøve å ikke gå inn...Ta tida på hvor lenge han skriker. Det er ofte mye kortere enn det føles som. Han tåler å skrike litt. Gå inn etter 5 minutter eller 10 minutter, eller se om han skriker i 15. Vet det er mange som er i mot dette, men heller la ungen være sint noen kvelder og la han venne seg til å sove i egen seng, enn å slite seg ut/mase med å ha han i samme seng til han kan snakke og plutselig en dag sier at "mamma, nå vil jeg ligge i min egen seng"...

Back
Topp