sov natten igjennom

mortilleander

Flørter med forumet
weeee[:)] i natt sov Patrick fra kl18.30 til kl06.07. det var godt det[:)] åsså så blid han er når han har sovet så godt[:D] 

å så herlig!! Jeg venter og venter på den natta! Håper den kommer snart:)

Å så deilig da. Gleder meg til det skjer her[:)] og håper det skjer snart.

Så deilig [:)], gjør utrolig godt å kunne sove lengre sammenhengende natt. Her har vi en som sover natta gjennom, men denne natta våknet han et par ganger, og skal si jeg merker det nå at jeg er vant til å sove hele natta uten noe tull fra mini [&:], og ho mor var søren meg ikke klar til å stå opp 7.15 når han våknet, så da lå han mellom meg og sambo...nytta forsåvitt ikke å sove videre da heller, skravler og spreller som en gal der han ligger.

ORIGINAL: esilenot

Å så deilig da. Gleder meg til det skjer henne[:)] og håper det skjer snart.
[/ quote
Og tvi tvi for at det fortsetter slik[:)]

så kjipt at grøt gir det utslaget, Bolla85. Hvorfor det om jeg får spørre??? får han intenst vondt i magen eller er det andre utslag????

ORIGINAL: Bolla85

ORIGINAL: mortilleander

så kjipt at grøt gir det utslaget, Bolla85. Hvorfor det om jeg får spørre??? får han intenst vondt i magen eller er det andre utslag????

Vet ikke hvorfor, men regner med at det er luft. Vi prøvde grøt i en uke for noen uker siden, og da begynte han å våkne hylende om natta. Noen ganger bare våkna han og ville ikke sove igjen før han hadde fått flaske. Så slutta vi og søvnen ble bra igjen. Men pga dårlig vektoppgang, så begynte vi igjen sist uke, og denne gangen veeldig gradvis. Vi er oppe i ca ti små skjeer nå. Men samme problemet med søvnen. Håper at han innen noen uker tåler det bedre!

Har du prøvd å gi ham om morgen om morgen og på dagen bare ikke senere en 15-16 tiden, og litt sviskesaft til? Vår og reagerte sånn og da gjorde vi det sånn en ukes tid til magen ble vant til grøt.

vi gir malt i grøten og det satte fart på magen her i huset, han har vært veldig hard i magen til tider, så var godt å se noe som hjalp, jeg gir en babyskjei med malt i hver grøtposjon etter oppfordring fra HS:)
krysser fingrene for at guten din blir bedre i magen og at han sover bra igjen. lykke lykke til:)

Vi lager sviske mosen selv, er mer effektiv en den du kjøper.
Har fryst ned i isbitformer, så tar jeg en isbit i grøten annenhver dag. [:)]

Back
Topp