Sov i 8 timer!

Muumi mama

Betatt av forumet
Hei! Idag ble jeg sjokkert!
Lillegutt fikk mat 20:15, spiste seg god å mett å ble lagt i seng :)
Jeg la meg 22:30 vel forbredt på å våkne om 1-2 timer for å amme. Men neida!
Lillegutt sov til 04:15!!!

Kjapt regnet er det ca 8 timer siden sist! Veldig godt for mor ;), men er ikke det ekstremt lenge til en baby på 2 mnd?

Mi gjorde akkurat det samme forrige veke. Då var ho 3 veker.. Totalt uforventa og tykte det var lenge. Hadde eg visst det eller det vart ein vane ville eg vekt kanskje vekt ho ein gang på natta for mat. Mi fikk mat 12.45 og deretter 8.45. Men det var nok berre eit eingangstilfelle her..

Hei! Idag ble jeg sjokkert!
Lillegutt fikk mat 20:15, spiste seg god å mett å ble lagt i seng :)
Jeg la meg 22:30 vel forbredt på å våkne om 1-2 timer for å amme. Men neida!
Lillegutt sov til 04:15!!!

Kjapt regnet er det ca 8 timer siden sist! Veldig godt for mor ;), men er ikke det ekstremt lenge til en baby på 2 mnd?
Så lenge han legger på seg greit gjør det ingenting. Min gutt vokser som bare det, og sover 6-8 timer hver natt. Helsesøster sa jeg ikke trengte vekke for mat siden han går så fint opp i vekt, så er bare det som må tenkes på :)

Så lenge han legger på seg greit gjør det ingenting. Min gutt vokser som bare det, og sover 6-8 timer hver natt. Helsesøster sa jeg ikke trengte vekke for mat siden han går så fint opp i vekt, så er bare det som må tenkes på :)
Jaok :) jo han legger fint på seg å spiser desto mer på dagtid :)
Vært litt godt om det hadde vært sånn hver natt '!

Åh, jeg er så misunnelig! Det høres jo fantastisk ut! Bare synd du ikke la deg klokken 20 du også, så du også hadde fått 8 timer!

Her er rekorden 4 timer. Ikke verst det, egentlig. Med eldstemann tok det sikkert to år før vi fikk så lange økter.

Back
Topp