Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: audreybee
Men er det ikke litt tidlig at de "sover rundt"? På kun morsmelk....?
Eller er jeg bare bekymret for ingenting??
ORIGINAL: Lykkeliten i Januar
kjenner også på denne bekymringen for VIPS! så sov Vilde 7,5 time den ene natten, og jeg våknet klissvåt og med superspreng - og vekket henne..
Natt 2 sov hun 8 timer.. og da vekket jeg henne i 03tiden.. syntes 8 timer var lenge for en baby på 10 uker som fullammes uten mat... fortsatte så med å vekke henne hver natt i 03 tiden - vært slike netter siden fredag her - helt herlig [:D]
Så snakket jeg med helsesøteren min i dag, og hun sa at jeg skulle la henne sove, og heller pumpe meg et måltid eller to, og la frøet sove det hun ville - men er nok ulike meninger og råd der ute [;)] Skal skal la henne sove i natt så lenge hun vil.. sovet siden 19 i kveld.. helt fantastisk å ha "voksenkvelder" [:D]
ORIGINAL: Marge75
ORIGINAL: cassy
å misunner dere som får sove lenger enn 3 timer av gangen[;)] her er det opp på den 3-4 timen uansett for mat[8D]
Sånn har vi det`og[:D]......
dersom han begynner å sove natten igjennom skal jeg ALDRI vekke han, hihi.. Har en stor å fin gutt så han hadde absolutt klart seg om natta altså [:)] ORIGINAL: audreybee
ORIGINAL: Lykkeliten i Januar
kjenner også på denne bekymringen for VIPS! så sov Vilde 7,5 time den ene natten, og jeg våknet klissvåt og med superspreng - og vekket henne..
Natt 2 sov hun 8 timer.. og da vekket jeg henne i 03tiden.. syntes 8 timer var lenge for en baby på 10 uker som fullammes uten mat... fortsatte så med å vekke henne hver natt i 03 tiden - vært slike netter siden fredag her - helt herlig [:D]
Så snakket jeg med helsesøteren min i dag, og hun sa at jeg skulle la henne sove, og heller pumpe meg et måltid eller to, og la frøet sove det hun ville - men er nok ulike meninger og råd der ute [;)] Skal skal la henne sove i natt så lenge hun vil.. sovet siden 19 i kveld.. helt fantastisk å ha "voksenkvelder" [:D]
Hmm... Er nok ulike meninger ja...
Alle jeg har spurt av slekt og venner sier - LA HAM SOVE, men likevel, er liksom noe i magen min som sier at det kanskje ikke er så lurt... Awww.. what to do...? Hehe... Helsesøstre sier mye rart... Men, jeg veide lillegutt idag, så lar jeg ham sove sånn som han vil i en liten uke, og veier igjen.. Det vil nok gi et lite svar på om dette er lurt....
Vanskelig å være ny mor ja. [:D]