Sov godt hilsen fra barnerommet

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Jøss da var ikke bare lille flyttet inn på sitt rom men mamsen også! Helt forferdelige netter i går og i dag da hun skriker og hyler for ingenting og k går ville hun ikke sovne før kl 4 om natta. Da hadde eg hun på fanget i gyngestolen, i natt har "pop up" sengen blitt slengt opp ved siden av sprinkelsengen og gamlo får trøste gjennom sprinklene.
Skjønner ikke hva som er galt, har ho gått så glimrende å sove på eget rom frem til nå!?

Hvor gammel er babyen? Det er ikke sikkert det har noe med rommet å gjøre, min er 6,5 mnd og vi har hatt noen fæle netter i det siste.

Hvor gammel er babyen? Det er ikke sikkert det har noe med rommet å gjøre, min er 6,5 mnd og vi har hatt noen fæle netter i det siste.
Hun er 7mnd i neste uke så ca samme alder da. I natt våknet hun 4 ganger Og skrek og hylte ut og samme hva eg prøvde det var umulig å stoppe :( hun sovnet tilslutt fordi hun ble så sliten av å grine, men hun sov faktisk til kl 10!

Samme her! Mini er litt over 6,5 mnd og den siste uka har vært helt forferdelig. Våkner maange ganger hver natt og umulig å få han til å roe seg igjen :(

Sliter med akkurat det samme. Ikke eget rom da, men hyling uten grunn. Håper det gir seg snart!

Her er mini 6 mnd og 10 dager og de siste nettene har vært helt grusomme. Hun har gått fra å sove til hvertfall kl 7 med 0-2 oppvåkninger, mens den siste uken har jeg gått ut av tellingen. Er vel oppe hvert 45 min og må bruke puppen for å få hun til å sove igjen. I dag startet dagen 4.45...:(

Hun har 4 tenner på vei ut oppe, og våknet i dag med feber over 39, så mulig det er medvirkende. Tipper det er tennene som er årsak, for hun har vært frisk som en fisk og vært veldig glad på dagtid, inntil i natt/dag.

kan det være tenner som er på vei ut? :) her så var lille også sånn natta de første kom igjennom (han fikk to på rappen den natta) han ville heller ikke sovne den kvelden.

kan det være tenner som er på vei ut? :) her så var lille også sånn natta de første kom igjennom (han fikk to på rappen den natta) han ville heller ikke sovne den kvelden.
Det kan hende. Er 3. Natten nå da :(

Uff, :-( for håpe at viss det er tenner, så kommer de snart igjennom ;-) hele babyen min ble bedre å ha med når de kom igjennom :-P han var en del grinete i forkant :-o
Hun sov overaskende bra i natt da så kanskje det er komt noen tenner frem?

Jøss da var ikke bare lille flyttet inn på sitt rom men mamsen også! Helt forferdelige netter i går og i dag da hun skriker og hyler for ingenting og k går ville hun ikke sovne før kl 4 om natta. Da hadde eg hun på fanget i gyngestolen, i natt har "pop up" sengen blitt slengt opp ved siden av sprinkelsengen og gamlo får trøste gjennom sprinklene.
Skjønner ikke hva som er galt, har ho gått så glimrende å sove på eget rom frem til nå!?
Vi har også en som gråter! Sånn skikkelig hulking som om alt i verden en fælt. Helt grusomt å høre på! Har nett lagt han på eget rom som er rett over gangen for oss. Da kan mor ligge å titte litt om natten:) gikk veldig fint å sove på eget rom, men det er nok ei stund til dørene står på gløtt:)

Har det på samme måte!! Småtten er 6,5 måneder og den siste uken har vært grusom! Han har vært mye våken om natten...flere timer i strekk de siste to nettene og sovner kun til puppen. Han har egentlig aldri vært veldig rolig på natten, men vi legge rutiner og nattesøvn var på vei til å bli bra frem til nå....kan det ha noe med utvikling å gjøre iom at flere blir sånn i denne alderen?

"Godt" å se at det er flere, for dette kan jeg skrive under på også :P Hun har alltid vært snill på nettene og som regel bare vært våken 1 gang iløpet av ei natt som varer i 12 timer. Nå har vi vært oppe flere ganger hver natt og det er morran tidlig. Hun bruker ikke smokk, men roer seg med flaske, så hun får vann om natta. Gråter sårt, men med to sutt på flaska så sovner hun :P

Samme her. Sover maks 30-40 min på natta før hun våkner. Gråter utrolig mye, noe hun aldri har gjort før. Helt forferdelig! Tipper det er tenner på vei, for hun er ikke helt god i magen heller...

Samme her. Sover maks 30-40 min på natta før hun våkner. Gråter utrolig mye, noe hun aldri har gjort før. Helt forferdelig! Tipper det er tenner på vei, for hun er ikke helt god i magen heller...
Stakkars liten! Håper det går over kjapt :(

Hvordan er nettene nå?
Går bra nå, våkner 1-2 av og til 3 ganger om natten. Men sover stort sett greit. Sliter litt med å legge hun for tiden nå da :/

Hun er 7mnd i neste uke så ca samme alder da. I natt våknet hun 4 ganger Og skrek og hylte ut og samme hva eg prøvde det var umulig å stoppe :( hun sovnet tilslutt fordi hun ble så sliten av å grine, men hun sov faktisk til kl 10!
nå har han min også begynt med det, bråvåkner og hylgriner! aner ikke hva det kan være og helt utrøstelig, når jeg tar han opp så klamrer han seg fast rundt halsen min nesten som om han er redd for noe :( kan det være mareritt? begynte litt for en-to uker siden og har skjedd noen kvelder/netter siden det og han har akkurat blitt 7 mnd nå

Back
Topp