AbsoluttPINK
Gift med forumet
Noen andre som har testet den?
Jeg har gått ned 2,7 kg på 4 dager!!
Jeg har gått ned 2,7 kg på 4 dager!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaTilAndreas
Hva går den utpå da? :p
ORIGINAL: AbsoluttPINK
South Beach-dietten av Dr. Arthur Agatston
Dr.Agatston er en kjent amerikansk hjertespesialist og direktør ved Mount Sinai Medical Center i Florida.
Med denne dietten lærer man å gå ned i vekt ved å spise riktige karbohydrater og sunt fett.
Du kan spise normale porsjoner med kjøtt,fjærkre og fisk, i tillegg til egg,nøtter,ost og grønnsaker.
Men du må unngå mat med "dårlige" karbohydrater som feks finmalt hvetemel, hvitt sukker og bakte poteter.
Resultatet av dietten er at du mister magefettet først.
Den første fasen på 2 uker er den tøffeste,men du vil gå ned mellom 4 og 6 kg.
MÅLTIDSPLAN FOR FASE 1 (2 uker)
Dette er som sakt den tøffeste delen av programmet,og varer akkurat lenge nok til å oppheve en eventuell insulin resistens som skyldes inntak av for mange usunne karbohydrater.
Du kan spise ubegrenset av mange salater og grønnsaker.
Du skal aldri måtte gå sulten,og hvis du gjør det,er det mulig at du er for knipen med porsjonene.
Dietten krever ikke at du måler alt du spiser i gram eller kalorier - porsjonene bør vøre normalt store og nok til å stille sulten,men ikke mer
HER ER DE 5 FØRSTE DAGENE...HVIS NOEN ER INTR. KAN JEG SKRIVE NED RESTEN OGSÅ
Dag 1
Frokost: 1 1/2 Grønnsaksjuice, 2 posjonen grønnsaksquiche, koffeinfi kaffe eller urtete(evt meg skummet melk og kunstig søtning)
Snack: 1 bit mager ost
Lunsj:Skiver av kyllingbryst og grønnsalat meg 2 ss balsamico eller annen lettdressing
Snack:Selleristenger fyllt med mager ost
Middag:Grillet laks med rosmarin, dampkokt asparges, salat(salat,agurk,paprika,cherrytomater),olivenolje og eddik etter smak eller 2ss lettdressing
Dessert:Ricottakrem med vanilje
Dag 2
Frokost:1 1/3 dl tomatjuice,1 egg, 2 skiver mager bacon og koffeinfri kaffe eller urtete
Snack:1-2 kalkunrulader, 2ss koriandermajones
Lunsj:grønnsakssalat med tunfisk,sukkerfri gele
Snack:selleristenger fyllt med meger ost
Middag:ovnsstekt kylling,ovnsstekte auberginer og paprika,salat(salat,agurk,paprika,tomater), 2 ss balsamico eller lettdressing
Dessert: Ricottakrem med mocca
Dag 3
Frokost:1 1/2 dl grønnsaksjuice, omlett med asparges og sopp, koffeinfri kaffe eller urtete
Lunsj: rekesalat med dill-urtedressing
Snack:1-2 kalkunrulader,2ss korindermajones
Middag: Grillet mørbradstek,dampet brokkoli,grillede tomater, blomkålmos
Dessert:Ricottakrem med mandler
Dag 4
Frokost:1 3/4 dl tomatjuice,florentinegg(1 posjert egg på 100g spinat surret i olje),2 skiver mager bacon,koffeinfri kaffe eller urtete
Snack:Selleristenger fylt med mager ost
Lunsj:Salat med minst 25 g hver av skinke,kalkun og meger ost på salatblader,olivenolje og eddik etter smak
Snack:opptil 10 cherrytomater fyllt med 100g cottage cheese eller kesam
Middag:Hvit fisk i vårløk- og ingefærsaus,dampkokte sukkererter,srimlet kål surret i olje
Dessert:Ricottakrem med mokka
Dag 5
Frokost:1 1/2 dl grønnskasjuice,eggehviteomlett,koffeinfri kaffe eller urtete
Snack:1-2 kalkunrullader.2ss koriandermajones
Lunsj:Gazpacho,grillet kamburger av karbonadedeig(ikke brød),salat(agurk,salat,tomater,paprika), olivenolje og eddik etter smak
Snack:agurksiver med laksepostei
Middag:Balsamicokylling,stuede tomater med løk, dampkokt spinat,salat(blandet som over),olje og edikk etter smak
ORIGINAL: AbsoluttPINK
South Beach-dietten av Dr. Arthur Agatston
Dr.Agatston er en kjent amerikansk hjertespesialist og direktør ved Mount Sinai Medical Center i Florida.
Med denne dietten lærer man å gå ned i vekt ved å spise riktige karbohydrater og sunt fett.
Du kan spise normale porsjoner med kjøtt,fjærkre og fisk, i tillegg til egg,nøtter,ost og grønnsaker.
Men du må unngå mat med "dårlige" karbohydrater som feks finmalt hvetemel, hvitt sukker og bakte poteter.
Resultatet av dietten er at du mister magefettet først.
Den første fasen på 2 uker er den tøffeste,men du vil gå ned mellom 4 og 6 kg.
MÅLTIDSPLAN FOR FASE 1 (2 uker)
Dette er som sakt den tøffeste delen av programmet,og varer akkurat lenge nok til å oppheve en eventuell insulin resistens som skyldes inntak av for mange usunne karbohydrater.
Du kan spise ubegrenset av mange salater og grønnsaker.
Du skal aldri måtte gå sulten,og hvis du gjør det,er det mulig at du er for knipen med porsjonene.
Dietten krever ikke at du måler alt du spiser i gram eller kalorier - porsjonene bør vøre normalt store og nok til å stille sulten,men ikke mer
HER ER DE 5 FØRSTE DAGENE...HVIS NOEN ER INTR. KAN JEG SKRIVE NED RESTEN OGSÅ
Dag 1
Frokost: 1 1/2 Grønnsaksjuice, 2 posjonen grønnsaksquiche, koffeinfi kaffe eller urtete(evt meg skummet melk og kunstig søtning)
Lunsj:Skiver av kyllingbryst og grønnsalat meg 2 ss balsamico eller annen lettdressing
Snack:Selleristenger fyllt med mager ost
Middag:Grillet laks med rosmarin, dampkokt asparges, salat(salat,agurk,paprika,cherrytomater),olivenolje og eddik etter smak eller 2ss lettdressing
Dessert:Ricottakrem med vanilje
Dag 2
Frokost:1 1/3 dl tomatjuice,1 egg, 2 skiver mager bacon og koffeinfri kaffe eller urtete
Snack:1-2 kalkunrulader, 2ss koriandermajones
Lunsj:grønnsakssalat med tunfisk,sukkerfri gele
Snack:selleristenger fyllt med meger ost
Middag:ovnsstekt kylling,ovnsstekte auberginer og paprika,salat(salat,agurk,paprika,tomater), 2 ss balsamico eller lettdressing
Dessert: Ricottakrem med mocca
Dag 3
Frokost:1 1/2 dl grønnsaksjuice, omlett med asparges og sopp, koffeinfri kaffe eller urtete
Lunsj: rekesalat med dill-urtedressing
Snack:1-2 kalkunrulader,2ss korindermajones
Middag: Grillet mørbradstek,dampet brokkoli,grillede tomater, blomkålmos
Dag 4
Frokost:1 3/4 dl tomatjuice,florentinegg(1 posjert egg på 100g spinat surret i olje),2 skiver mager bacon,koffeinfri kaffe eller urtete
Snack:Selleristenger fylt med mager ost
Lunsj:Salat med minst 25 g hver av skinke,kalkun og meger ost på salatblader,olivenolje og eddik etter smak
Snack:opptil 10 cherrytomater fyllt med 100g cottage cheese eller kesam
Middag:Hvit fisk i vårløk- og ingefærsaus,dampkokte sukkererter,srimlet kål surret i olje
Dessert:Ricottakrem med mokka
Dag 5
Frokost:1 1/2 dl grønnskasjuice,eggehviteomlett,koffeinfri kaffe eller urtete
Snack:1-2 kalkunrullader.2ss koriandermajones
Lunsj:Gazpacho,grillet kamburger av karbonadedeig(ikke brød),salat(agurk,salat,tomater,paprika), olivenolje og eddik etter smak
Snack:agurksiver med laksepostei
Middag:Balsamicokylling,stuede tomater med løk, dampkokt spinat,salat(blandet som over),olje og edikk etter smak
Jeg er intr. :D
ORIGINAL: Zera
kansje noe å begyne på etter jeg er ferdig å gå gravid??
ORIGINAL: *Nymåne*
ORIGINAL: ~Mirabell~
det hørtes ikke sunt ut[:-][&:]
Det var det første jeg tenkte og...
ORIGINAL: Tøsa
dette er jo en vanskelig kur, hvorfor ikke bare spise brødskiver og vanlig middag? og unngå sukker og usunt fett.
det gjør jeg, og vekta går nedover hver dag.
hvem orker å lage grønnsaksjuice om morran?
og hva er vitsen med å spise dessert?
alt for avansert spør du meg når det kan gjøres myyye enklere.
ORIGINAL: Tøsa
dette er jo en vanskelig kur, hvorfor ikke bare spise brødskiver og vanlig middag? og unngå sukker og usunt fett.
det gjør jeg, og vekta går nedover hver dag.
hvem orker å lage grønnsaksjuice om morran?
og hva er vitsen med å spise dessert?
alt for avansert spør du meg når det kan gjøres myyye enklere.