Sossebaby

Strimmelpinne

Glad i forumet
Skulle ned til byen for å se skisprinten i stad og da kom jeg over en merkeklærbutikk med opphørssalg. Egentlig tull med merkeklær til så små, men når det var tilbud så måtte jeg bare ha! Han kommer til å se akkurat ut som faren sin nå. Så nå har lillegutt komplett Gant antrekk når han blir 9 mnd. [8D]

Utrolig kult da.

hei hei - for en kuling!! lekkert...[;)]

Kjempe fine klær[:D] Hadde nok ikke greid og dy meg jeg heller[8D]

[:D] Litt må man jo ha [;)]

kjempefine klær..

tror vår lille gutt kommer til å bli ganske så borskjemt, han har fått en del merkeklær..
Morsomt å kjøpe klær da.. spess når dem er så fine, og i tillegg litt spessieller pga ikke alle har dem samme ! [;)]

Synes det er nydelig med litt merkeklær på babyen jeg:)hvilken butikk var det?(er egentlig fra Drammen)

Så fine de var da. Han blir en tøffing i de der ja[;)] Svigermoren min liker det der også, så hun kjøpte hel burberry dress til snuppa når hun ble født. 3 mnd var de, så vi dro til fotografen i de klærne, så fikk svigermor bilde[:D] Gjett om hun ble glad da.

Hvilken butikk var det? Det virker som om det er så mange som starter med barneklær i Drammen som kun lever kort tid (men jeg får aldri handlet der når de har opphørsalg da..)

hehe..jaja, hver sin smak :) Her kommer det vel til for det meste å gå i AC/DC, Slayer, Iron Maiden skjorter osv..pluss litt Star Wars da, selvfølgelig ;)Han må jo matche storebror og resten av familien :D hehe

Back
Topp