Sosialt eksperiment

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
https://m.youtube.com/watch?v=sOEHRsRIodI

Jeg blir helt sjokkert jeg! :o At folk kan gå forbi en ammende som er GODT tildekket dame å si "æsj så ekkelt"! Han ene bøyer seg faktisk fram for å i det hele tatt se at hun ammer. Mens ei annen dame kan sitte å blotte puppene fordi hun bare er sexy, så det gjør ikke noe. Noen folk er bare helt skrudd i hue.

Blir liksom ikke sjokkert engang.. Er bare trist at folk skal ha sååå forvrengt syn på amming!

Er litt tankevekkende også! Det er jo mange som har et negativt syn på amming. I noen kulturer/land er jo ikke offentlig amming lov engang! Hvorfor er det slik? Hva er det med amming som frastøter så mange??

Er litt tankevekkende også! Det er jo mange som har et negativt syn på amming. I noen kulturer/land er jo ikke offentlig amming lov engang! Hvorfor er det slik? Hva er det med amming som frastøter så mange??
Opp igjennom historien er det mange naturlige ting som er blitt forbudt/sett ned på. Mye handler om seksualitet spesielt hos kvinner :(

Opp igjennom historien er det mange naturlige ting som er blitt forbudt/sett ned på. Mye handler om seksualitet spesielt hos kvinner :(
Det er jo grusomt at amming av barna skal komme under den, men det ligger i det du sier. Flere år med feil syn på kvinner har gjort sitt :( det tar lang tid å få dette på rett spor igjen!

Enig, har jo sett mange skrive negativt om amming på sosiale medier, men ble allikevel satt ut at folk er så direkte ufine.

Ja det er nesten ikke til å tro. Men det er ekte desverre.

Hvor er dette fra? Hvilket land?

Sykt !!

Lurer også litt på hvordan folk ville reagerte om den ammende hadde mer utfordrende stil. For eks så ut som "sexy" , men ammet. Ville det da vært mer ok?
Blant mennene ja, og damene fortsatt nei?

Hvor er dette fra? Hvilket land?
Det er vel fra USA, er det ikke? Jeg har selv sett ammende kvinner der få slike reaksjoner, og det er like vondt å se på hver gang.

Det er vel fra USA, er det ikke? Jeg har selv sett ammende kvinner der få slike reaksjoner, og det er like vondt å se på hver gang.

Ok. Virker logisk... Syns det var rart om dette var tatt opp i norge.. Er vel mye fordommer ute å går her også men dette syns jwg vel går mye på folkeskikk... Alle kan vel mene hva de vil, men det finnes jo en begrensning for hva en kan si høyt tenker jeg... Nordmenn er vel hakket mer høflige sånn sett. Heldigvis :)

Sykt !!

Lurer også litt på hvordan folk ville reagerte om den ammende hadde mer utfordrende stil. For eks så ut som "sexy" , men ammet. Ville det da vært mer ok?
Blant mennene ja, og damene fortsatt nei?

Akkurat dette lurte jeg også på! Hva om det var modellen som ammet?

Haha... Det der må jo være bare tull?
Desverre.. :-/ Har vært flere slike og de har samme resultat hver gang.. Sexy pupp er godtatt, ammepupp er æsj... Tragisk! :-/

Back
Topp