Sosiale medier

Jeg hadde ikke lagt ut bilder av dem nakne... pga ekle pedofile. Jeg la ut et bilde av henne i bassenget, men da så man bare ansiktet hennes, og såvidt beina bak henne.
Ikke naken nei. Mine barn har badetøy på stranden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er forsiktig med å legge ut bilder av mini. Har lagt ut noen få på fjesboken av mini siden han kom til verden.. Vil ikke legge ut for mye bilder fordi jeg vil ha en hvis kontroll :) Bruker snapchat litt, da de du sender til ikke får beholde bildene :D
Har hørt at de blir liggende "på nett" og er lettere å spore opp enn de som er på fb. Men vet ikke hvordan dette fungerer...sikkert bare for datageeks

Hva tenker folk om å legge ut bilder her inne da? Jeg er jo egentlig mer skeptisk til det, men syns det er koselig å dele bilder og se bilde av de andre babyene da :-) Legger bare ut på skjult da.
Jeg skjønner liksom ikke helt hva bildene skulle blitt brukt til og hvordan det kan skade egentlig. Hvis det bare er "bilder av barn" eller av klesskapet mitt eller tåneglene eller hva jeg måtte finne på å legge ut :p Eneste grunnen til at jeg kun legger på skjult er at jeg synes det er litt greit at ikke alle kan finne ut hvem jeg er bak nicket og legger aldri ut info om hvor vi bor. Bilder kan vise bakgrunner som er gjenkjennelige.

Jeg legger ut litt, men bare helt spesielle ting. Ellers bruker jeg Minnehagen, den er lukket og låst og jeg har full kontroll på hvem som abonnerer på feeden der. Veldig fin måte å holde nær slekt og nære venner som er interessert, oppdatert:)

sitter på padda!

Har hørt at de blir liggende "på nett" og er lettere å spore opp enn de som er på fb. Men vet ikke hvordan dette fungerer...sikkert bare for datageeks

Da får jeg la vært å sende bilder til familie :O Jeg sendte mms av mini til mamma, pappa og svigermor... Det var en mann norpå som fikk det :( (dette var når netcom hadde problemer)

Legger ut en del her på skjult, og på privat Instagram profil i moderate mengder. Sender mest mms til de som er spesielt interesserte.. Bildene blir jo aldri sletta på verken facebook eller instagram, og i teorien kan man vel få tak i bilder både via pc/mobil ja overalt, hvis man virkelig vil..

Legger ikke ut noe og slik skal det bli. Det er noe jeg og sambo har blitt enig om. Bilder av vårt barn har ingenting i sosiale medier å gjøre.

Blir forbanna på andre folk som ikke kan respektere det. Må gjentatte ganger be folk om å slette bilder. Når de ser at vi ikke legger ut bilder, hva får folk til å tro at de kan gjøre det da??? Skjerpe seg!

Sent from my iPad using BV Forum

Legger ikke ut noe og slik skal det bli. Det er noe jeg og sambo har blitt enig om. Bilder av vårt barn har ingenting i sosiale medier å gjøre.

Blir forbanna på andre folk som ikke kan respektere det. Må gjentatte ganger be folk om å slette bilder. Når de ser at vi ikke legger ut bilder, hva får folk til å tro at de kan gjøre det da??? Skjerpe seg!

Vi har gidd klar melding til besteforeldre, tanter og onkel og venner om at ingen får legge ut bilder av vårt barn i sosiale medier. Dette er noe vi vil ha kontroll over! Alle har repektert det så langt :D

Har gitt samme beskjed her og sagt at jeg vil bare ha bilder av henne i den begrensede mappen. Men noen har tydeligvis kjøttkaker i øra... Irriterer meg grønn!! De har nok av bilder å se på, men er vel enkelte som liker å skryte litt da.

Deler bilder av han sjeldent, men kommer et bilde av og til. Synes det er fint å dele med familie og venner langt unna slik. Hvis noen ønsker å legge ut bilder av ham, så har alle spurt så langt, og vi ber dem da tagge oss i det slik at vi har litt kontroll.

Back
Topp