Sosiale medier i arbeidstiden!!

Jo, det er gørr :p
Og sjefen er har syke humørsvingninger. Og blir sur når jeg er syk...:p
Er på utkikk etter ny jobb da :)
Høres ikke veldig koselig ut! :o Håper du finner en jobb du trives i, med flotte arbeidskolleger :)

Ja. Der jeg jobber natt er det alltid noe å finne på. Jeg må også bevege meg for å ikke bli trøtt... Og fordi jeg hater å kjede meg :P
Var det vanskelig å jobbe natt i begynnelsen? Ser for meg at jeg hadde blitt trøtt første vakten :o og ikke klart å sove når jeg kom hjem. Jeg trives å jobbe i et hektisk arbeidsmiljø. Heldigvis er det lite dødtid på jobben min også :p

Var det vanskelig å jobbe natt i begynnelsen? Ser for meg at jeg hadde blitt trøtt første vakten :o og ikke klart å sove når jeg kom hjem. Jeg trives å jobbe i et hektisk arbeidsmiljø. Heldigvis er det lite dødtid på jobben min også :p

Trodde jeg aldri skulle klare å holde meg våken. Men det gikk veldig fint. Er som regel første og andre nattevakt som er verst fordi kroppen må omstilles. Jeg klarer alltid å sove så det er aldri noe problem :P da er jeg i såfall syk :P
Er varierende her hvor mye det er å gjøre. Ene stedet jeg jobbet så var det ingenting å gjøre omtrent bortsett fra tilsyn hver halvtime... Da blir det mye dødtid da... Men bare den ene gangen så langt, hvor det var lite å gjøre :-) heldigvis :-)

Høres ikke veldig koselig ut! :o Håper du finner en jobb du trives i, med flotte arbeidskolleger :)

Håper jeg og. Savner nesten jobben jeg hadde på Esso.haha :p
Men nå som jeg er gravid blir det nok en stund til ny jobb. Der jeg er nå, har jeg krav på svangerskapspenger pga fysisk tungt arbeid og løsemidler, også er det jo ut i mammapermisjon etter det..

Tiden går ofte litt fortere når det er masse å gjøre. På esso pleide jeg å fly rundt å vaske vegger og skapfronter osv for å ha noe å finne på :p hehe
Ble veldig godt tatt imot fra sjefen ihvertfall :)

Håper jeg og. Savner nesten jobben jeg hadde på Esso.haha :p
Men nå som jeg er gravid blir det nok en stund til ny jobb. Der jeg er nå, har jeg krav på svangerskapspenger pga fysisk tungt arbeid og løsemidler, også er det jo ut i mammapermisjon etter det..
Åja! Gratulerer med graviditeten forresten :) Så kjekt med svangerskapspenger. Da har du i hvert fall gooood tid til å finne ut av hvor du vil jobbe senere :)

Tiden går ofte litt fortere når det er masse å gjøre. På esso pleide jeg å fly rundt å vaske vegger og skapfronter osv for å ha noe å finne på :p hehe
Ble veldig godt tatt imot fra sjefen ihvertfall :)
Ja, jeg trives godt med det. Først kommer jeg, jobber og styrer på også er kl plutselig 11, også er det lunsj, jobber litt til og ser på kl og den er litt over 16.00, og da røsker jeg sammen tingene mine for å rekke å hente i bhg. Hehe :) Digger det!

Åja! Gratulerer med graviditeten forresten :) Så kjekt med svangerskapspenger. Da har du i hvert fall gooood tid til å finne ut av hvor du vil jobbe senere :)

Takk :D
Det har jeg da, så da kan jeg jo bare kose meg med å lete :)

Bruke sunn fornuft tenker jeg:) synes egentlig det er viktigere å fokusere hva vi gjør når vi er med barna.

Jeg tror du tar dette litt for personlig. Det er ikke noe behov for å forklare deg hele tiden? Ut i fra hva jeg har sett er du heller ikke mye på tlf når du er på jobb, så skjønner ikke helt hvorfor du gidder å bli provosert? Ingen har sagt at du burde orke det ene eller andre. Ha en fin dag ;)
Tar det ikke personlig, prøver å skape en forståelse for at ikke alle arbeidssituasjoner er like.

Jeg har heller aldri telefonen fremme når jeg jobber dag/aften, da er det nok å gjøre. Mener fortsatt det er en forskjell på hvor man jobber og når på døgnet man jobber. 5 minutter dødtid i en bhg er noe litt annet enn om man skal fylle en 5-6 timer med dødtid flere netter etter hverandre.

Nei, jeg skal ikke være så fryktelig firkanta. :) Så lenge en ikke diller med sånt når det er kunder/pasienter osv tilstede eller når en egentlig bør jobbe, så får vel folk bedømme det litt selv. Jeg har aldri jobbet nattevakt med mye dødtid, så jeg vet jo ikke hvordan det er.
Samtidig kan man jo også se andre løsninger til å få tiden til å gå enn å ty til telefonen med én gang. ;) Da tenker jeg på ting som en kanskje ikke får så mye tid til ellers, som vasking/rydding og lignende.

Natt er faktisk natt også, og det merker iallfall kroppen min godt uansett om man er på jobb eller ikke, så jeg syns ikke det skal være nødvendig å sysselsette seg med noe bare for å ha noe å gjøre. Så lenge en passer på de som du er der for, så gjør du faktisk jobben din, og hva du gjør i mellomtiden spiller vel ingen rolle. Det er en grunn til at fast full nattevaktsstilling er 66% "bare". Meeen nå gikk jeg litt vekk fra utgangspunktet her ser jeg:p

Nei, jeg skal ikke være så fryktelig firkanta. :) Så lenge en ikke diller med sånt når det er kunder/pasienter osv tilstede eller når en egentlig bør jobbe, så får vel folk bedømme det litt selv. Jeg har aldri jobbet nattevakt med mye dødtid, så jeg vet jo ikke hvordan det er.
Samtidig kan man jo også se andre løsninger til å få tiden til å gå enn å ty til telefonen med én gang. ;) Da tenker jeg på ting som en kanskje ikke får så mye tid til ellers, som vasking/rydding og lignende.
Jeg vasker faktisk hver natt jeg er på jobb ;) og jeg sitter ikke på sosiale medier hele natten :p men det hender i rolige stunder :)

Jeg vasker faktisk hver natt jeg er på jobb ;) og jeg sitter ikke på sosiale medier hele natten :p men det hender i rolige stunder :)
Jeg er sikker på at du gjør en utmerket jobb, fine deg :D

• Liker
Reactions: BMC
Jeg sitter mye på sosiale medier når jeg er på jobb, er det dautid så gjør jeg hva f jeg vil, bare jeg er tilgjengelig. Jeg driter i hva andre måtte mene :P Og det gjør heldigvis mine kolleger og sjefen min og.

Huff, jeg er en stor synder på dette :( ...er på jobben nå..
Her sjekkes sosiale medier, vg og det som er i løpet av en arbeidsdag.
Jeg har ofte mye dødtid og kan derfor gjøre det. Andre dager kan det være så hektisk at jeg nesten ikke får i meg lunsjen..

Jobber i barnehage og sjekker så klart bare telefonen i pausen. :)

Back
Topp