Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa
vet hvordan du har det. jeg får helt angst hvis jeg ser gamle kjente som jeg liksom ikke har kontakt med.
da snur jeg. prater fint med slektninger og venner, og folk jeg ikke kjenner i det hele tatt går kjempefint.
det verste som kan skje meg er å treffe på noen jeg har gått i klasse med feks... da blir jeg helt ødelagt, begynner å svette og stamme osv. før brukte jeg alltid å handle langt unna der jeg bodde i frykt for å treffe på noen, men nå har det faktisk blitt litt bedre, så nå går jeg på den lokale butikken.
det er jo bare å kaste seg i det egentlig... men det er helt forferdelig.
har mye med selvtilliten å gjøre hos meg iallefall.
ORIGINAL: *Hera*
Misforstå meg rett, men det er litt godt å høre at jeg ikke er alene... Jeg går og tenker på dette hele tiden, men jeg klarer liksom ikke å si det til noen. Alle vet nok at jeg er sjenert, men at det stikker dypere enn det tror jeg ikke de har tenkt på. Er jo i godt humør for oftest og klarer nok å skjule angsten ganske godt.
Mesaana: Takk for link! Veldig interessant lesning. Kjente meg igjen i mye av det som stod der, men det er (som det også stod der) vanskelig å skille mellom det og sosial angst.
Kjenner meg også igjen i det du skriver om at du går gjennom samtalene med folk og lurer på om du har sagt noe feil osv.