Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å sortere klærne vi har fått, men det var ikke så lett. H&M, Cubus og Name It er ikke helt enige i hvor stor størrelse 62 er. Irriterende...
Og så har jeg en haug med klær der størrelsen virkelig ikke sier meg noe. Type 60 cm, DK 0034, osv. Latterlig.
Det settet jeg fikk fra Name It ser så innmari stort ut i forhold til det jeg har fra H&M og Cubus. Det er det mest forvirrende, for jeg vet ikke noe om de forskjellige størrelsene og når barnet kan bruke dem.Størrelsene vi er Vant til 50,56,62 henviser vel til cm så da vil vel str 60cm bare være litt mindre en str 62. Tror jeg da!
Cubus har etter min erfaring generellt sett større størrelser enn de andre. Vært fall til baby.
Det settet jeg fikk fra Name It ser så innmari stort ut i forhold til det jeg har fra H&M og Cubus. Det er det mest forvirrende, for jeg vet ikke noe om de forskjellige størrelsene og når barnet kan bruke dem.
Gleder meg til jeg skal begynne tenker i helgen altsåSåååå kos
56 i stellebordet og 62 i kommoden
Vis vedlegget 104238Vis vedlegget 104239Vis vedlegget 104240