Sorte prikker

Smurfie

Forelsket i forumet
Sliter sånn med store, sorte prikker på nesen og i kinnene (under øynene). Har hatt det i mange år og nå er jeg lei!

Noen som har tips til noe som kan hjelpe??

Har merket på meg selv at om jeg vasker ansiktet daglig med en skrubb, går over med rensevann/ansiktsvann og så en fuktighetskrem. Men tar gjerne imot flere tips og råd selv

Blackheads.
En god rens, skrubb og krem feks kan hjelpe.
Finnes også ansiktsmasker som kan hjelpe på det :-)
Men viktigste er en god rense rutine.

Blackheads.
En god rens, skrubb og krem feks kan hjelpe.
Finnes også ansiktsmasker som kan hjelpe på det :-)
Men viktigste er en god rense rutine.
Har du eksempler på masker? Den eneste jeg ikke reagerer på av de jeg har prøvd er "dra av" masken fra Nivea og den holder tilstanden bare i sjakk, fjerner ikke problemet...

Har brukt tusenvis av kroner på rensekremer og andre kremer :(

Har du eksempler på masker? Den eneste jeg ikke reagerer på av de jeg har prøvd er "dra av" masken fra Nivea og den holder tilstanden bare i sjakk, fjerner ikke problemet...

Har brukt tusenvis av kroner på rensekremer og andre kremer :(
Jeg bruker koreansk kosmetikk.. Så bestiller av nettet.
Det finnes en gruppe på fb med mye god informasjon.
Så spørs jo om du har lyst til å prøve det? :-) kan vær mye å sette seg inn i for er et hav av produkter å velge mellom..

Jeg bruker koreansk kosmetikk.. Så bestiller av nettet.
Det finnes en gruppe på fb med mye god informasjon.
Så spørs jo om du har lyst til å prøve det? :-) kan vær mye å sette seg inn i for er et hav av produkter å velge mellom..
Takk for tips! :)

Gå til hudpleier og få analysert huden din og tilpasset produkter. Det er jk forholdsvis dyrt, men er du som jeg, har du sikkert en haug med halvfulle flasker og div som blir stående fordi det ikke funker:)
Kan være verd å forsøke en dreven Mary Kay-konsulent også. De er jo ikke hudpleiere, men de tar ikke betalt for jobben, og hvis du ikke er fornøyd med produktene får du pengene tilbake! Bra deal, selvom produktene koster litt.

Gå til hudpleier og få analysert huden din og tilpasset produkter. Det er jk forholdsvis dyrt, men er du som jeg, har du sikkert en haug med halvfulle flasker og div som blir stående fordi det ikke funker:)
Kan være verd å forsøke en dreven Mary Kay-konsulent også. De er jo ikke hudpleiere, men de tar ikke betalt for jobben, og hvis du ikke er fornøyd med produktene får du pengene tilbake! Bra deal, selvom produktene koster litt.
Jeg tror hudpleier blir løsningen... Har maaange halvfulle tuber og flasker som ikke funker ;)

Jeg tror hudpleier blir løsningen... Har maaange halvfulle tuber og flasker som ikke funker ;)
Ja, det høres lurt ut. Like dyrt med alle de halvfulle flaskene/tubene som det er med en skikkelig analyse hvor du får produkter tilpasset huden din. Så får du liksom startet på scratch også, for da fjerner jo de de svarte prikkene, så blir din jobb å vedlikeholde:)

Back
Topp