Sort Quinny freestyle3XL

080808

Elsker forumet
Noken som ha erfaring me dn vogna?? Eg vil kjøpe dn... Men er brukt ... 2007 modell..  Noke å annbefale?

værste vogna jeg har hatt. brei over hjula, tung, smal sittedel, linnea klemte seg i kalesja flere ganger. hjula ble ødelagt 3 ganger på de 2mnd jeg gadd ha den

ORIGINAL: 080808

[&:] oi.. d hørtes ikkje bra ut!!! Ka modell d va da?

06 eller 07

noen flere erfaringer her? tenker litt på å kjøpe den jeg også som en ekstra vogn til tfken. vil ha en vogn hvor barnet sitter mot meg og teutonia s3 er litt dyr som en ekstra vogn.

Dette er vel ei vogn som enten er høyt elsket eller dypt hatet! Alt ettersom hvilken person du spør [:)] Så det er veeeeldig mange forskjellige erfaringer rundt denne vogna ihvertfall [:)]

vi har den og vi er veldigt förnöjda.. vi har haft den sen min sönn blev födt og den har hållt sig kjempefin.. veldigt lett å trille å en god vagn till den prisen..

den har ju så klart sine brister og men de har sikkertb alla vogner.. den kan tippe lett om de blir overvekt, men så lenge man tenker på dette så er de inget problem..

Vi har vogna og er godt fornøyd. Kjøpte den uten bag til Erik,men har kjøpt bag til nå til vi skal ha  nummer 2 [:)]

Fornøyd [:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Vi har vogna og er godt fornøyd. Kjøpte den uten bag til Erik,men har kjøpt bag til nå til vi skal ha  nummer 2 [:)]

Kan vel signere her, bare bytte ut Erik med Haily[8D]

Back
Topp