sorry men bi frustrert

Den diskusjonen vil det alltid være, så lenge det vil være mangler på plasser på sykehjem osv...

Men kommunene/staten trenger også kulturtilbud.
Hadde vært utrolig synd om kulturtibudet skulle stå på vent helt til alle fikk tilgang på sykehjemsplass osv.

Tror ikke at alle skjønner at også kulturhus/allaktivitetshus også spiller en viktig rolle i det norske samfunnet. Og de trenger også fornying, oppgradering og tilskudd.

Virker nok kaldt det jeg skriver, men jeg har jobbet innenfor begge sektorer, og har dannet min mening utifra det[;)]

seff e kultur å vikti men personli synes æ prioriteringa bi feil
så på nyhetern nu i dag at di ska bygge nytt kulturhus i oslo før x antal miliarda samt nytt munk museum etter di har brukt miliona på nytt sikkerhetsopplegg

ORIGINAL: snikende ullteppe

seff e kultur å vikti men personli synes æ prioriteringa bi feil
så på nyhetern nu i dag at di ska bygge nytt kulturhus i oslo før x antal miliarda samt nytt munk museum etter di har brukt miliona på nytt sikkerhetsopplegg

Visste ikke hva du siktet til konkret, og ser ponget ditt nå[;)]

Etter det nye Operahuset bør gjerne Oslo ligge litt lavt når det gjelder nye tilskudd til kultur...

Munch museumet vet jeg lite om. Men de har nok litt noia etter tyveriet, og om det nye systemet er godt nok. Mulig de ønsker sikrere bygg osv. Det er høye verdier de passer på, Nasjonalskatter.

ORIGINAL: Elimor

Ja, jeg sier meg veeeldig enig i det!![:'(]

det oprahuset er vel noe av det dummeste skattepengene våre er brukt til[:'(][:'(][:'(]

Back
Topp