Sorry maset, men

Baby1988

Glad i forumet
..hvilken prevensjon bruker dere?
Jeg har begynt på cerazette og jeg går bare opp
i vekt med de og det vil jeg virkelig ikke! :(
Før brukte jeg Loette og dem funket bra for meg,
men dem kan jeg ikke bruke når jeg ammer
Vurderte spiral, men visste ikke om jeg tør.
Har hørt så mange skrekkhistorier om den!

..hvilken prevensjon bruker dere?
Jeg har begynt på cerazette og jeg går bare opp
i vekt med de og det vil jeg virkelig ikke! :(
Før brukte jeg Loette og dem funket bra for meg,
men dem kan jeg ikke bruke når jeg ammer
Vurderte spiral, men visste ikke om jeg tør.
Har hørt så mange skrekkhistorier om den!
Har også gått veeldig opp i vekt av cerazette

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bruker også Cerazette. Går ikke opp, men jeg har småblødninger hele tiden. Var nettopp derfor jeg byttet til p-piller for noen år siden. Spiral og kondom er ikke alternativer for mannen, så da får vi bare holde ut til ammingen er over.

Jeg også bruker cerazette. Har foreløbig ikke fått tilbake mens, og merker ikke noe vektoppgang :) Så foreløbig veldig fornøyd med de :)

★♡Tasta fra fonen♡★

Har ikke fått begynt med prevensjon enda, på tide kanskje :P

Skal ha hormonspiral igjen, for var veldig fornøyd forrige gang :)

Har også gått veeldig opp i vekt av cerazette

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er så kjipt! Fikk nesten sjokk når jeg veide meg! :S
Jeg som nesten hadde nådd målet mitt!

Jeg bruker også Cerazette. Går ikke opp, men jeg har småblødninger hele tiden. Var nettopp derfor jeg byttet til p-piller for noen år siden. Spiral og kondom er ikke alternativer for mannen, så da får vi bare holde ut til ammingen er over.
Jeg har hatt mens en gang etter at jeg begynte på de, etter det har jeg ikke blødd noe.. Får jeg spørre hvorfor spiral ikke er alternativ?

Har ikke fått begynt med prevensjon enda, på tide kanskje :P

Skal ha hormonspiral igjen, for var veldig fornøyd forrige gang :)
At du tør å være uten prevensjon! :o :p
Gjør det vondt å få satt inn spiralen? :S Det er det jeg er mest redd for.

fikk satt inn hormonspiral på 6 ukers kontroll hos gyn. Hadde det også før eg ble gravid med nr 2. utenom blødninger i 3 uker etter innsettingn og en del kviser i ansiktet som eg håper forsvinner snart, så er eg super fornøyd:-) Spent om eg "mister" mensen denne gangen da mange kvinner opplever det med hormonspiral. Sist så fikk eg fortsatt regelmessig mens, men blødde lite og kun i 5 dager. Hadde vært greit sånn denne gangen og;-) Gjorde noe forferdelig vondt å sette det inn første gang, men byttet gyn denne gang og kjente kun et lite "stikk" midt i nedre del av magen, så var det over. så all ære til Gyn Mortensen på sentrumslegene i bergen:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker ingen og tror aldri jeg vil ettersom sex er blitt min største skrekk etter en fæl fødsel og venter på å bli operert ettersom jeg aldri grodde sammen der tidligere sting sprakk opp- bare dannet arrvev som sprekker ca hver dag. Håper bare jeg 1 dag kan tisse & vaske meg uten å være på gråten :-p fødselen og alle komplikasjonene + oppfølging har kostet meg ca 3000kr :-( blir småsjalu av alle som er tilbake til normalen igjen :-p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

fikk satt inn hormonspiral på 6 ukers kontroll hos gyn. Hadde det også før eg ble gravid med nr 2. utenom blødninger i 3 uker etter innsettingn og en del kviser i ansiktet som eg håper forsvinner snart, så er eg super fornøyd:-) Spent om eg "mister" mensen denne gangen da mange kvinner opplever det med hormonspiral. Sist så fikk eg fortsatt regelmessig mens, men blødde lite og kun i 5 dager. Hadde vært greit sånn denne gangen og;-) Gjorde noe forferdelig vondt å sette det inn første gang, men byttet gyn denne gang og kjente kun et lite "stikk" midt i nedre del av magen, så var det over. så all ære til Gyn Mortensen på sentrumslegene i bergen:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Huffamei, nesten at jeg kjenner smerten! :S Jeg syns celleprøve gjør forferdelig vondt og når jeg snakket med legen isted så sa han at det er litt verre enn celleprøven! :s
Bestilte resept på spiral, så nå må jeg bare mote meg opp til å bestille legetime og få satt den inn..
Håper bare det ikke gjør så innmari vondt da!

Bruker ingen og tror aldri jeg vil ettersom sex er blitt min største skrekk etter en fæl fødsel og venter på å bli operert ettersom jeg aldri grodde sammen der tidligere sting sprakk opp- bare dannet arrvev som sprekker ca hver dag. Håper bare jeg 1 dag kan tisse & vaske meg uten å være på gråten :-p fødselen og alle komplikasjonene + oppfølging har kostet meg ca 3000kr :-( blir småsjalu av alle som er tilbake til normalen igjen :-p

Auch! :o Ka i alle dager skjedde med deg under fødselen? :o
Huff, håper ting ordner seg snart og du slipper vondter og svie! :/

Auch! :o Ka i alle dager skjedde med deg under fødselen? :o
Huff, håper ting ordner seg snart og du slipper vondter og svie! :/
Fikk en liten stjernekikker som kom ut med tang etter vakumforsøk som glapp. Halebeinet ble forskøvet (eller brudd). Ble klippet & sydd mye. Sprakk opp & infeksjon. Måtte gro naturlig, og det gikk feil :-( men skal inn til operasjon neste uke, og satser på å være helt fin 10 dager etter det igjen da stingene er gått i oppløsning :-) krysser fingrene! Så skal jeg til kiropraktor for å se om de kan fikse på halebein & rygg! Har hatt utrolig vondt nå i 3mnd :-( men utrolig nok så er det jo verdt det :D

Fikk en liten stjernekikker som kom ut med tang etter vakumforsøk som glapp. Halebeinet ble forskøvet (eller brudd). Ble klippet & sydd mye. Sprakk opp & infeksjon. Måtte gro naturlig, og det gikk feil :-( men skal inn til operasjon neste uke, og satser på å være helt fin 10 dager etter det igjen da stingene er gått i oppløsning :) krysser fingrene! Så skal jeg til kiropraktor for å se om de kan fikse på halebein & rygg! Har hatt utrolig vondt nå i 3mnd :-( men utrolig nok så er det jo verdt det :D

Ajajaj!
Du får ha lykke til med operasjonen, krysser også fingrene for deg!
Kan tenke meg at det gjør vondt! :o Jeg hadde bare rifter og 3 sting og det syntes jeg var utrolig vondt!
Men som du sier, det er så verdt det! :)
God bedring til deg, håper virkelig at operasjonen gjør susen og at du kan begynne å leve normalt igjen! :)

Back
Topp