Sorry - dette har vært tema en del ganger før altså...

TAkk alle sammen for svar[:)]. Den dilemmaen har gravd seg fast i hodet mitt så jeg har sittet og grublet i hele kveld. Kommer nok til å snakke  litt med dem i morgen men venter med meste parten til møtet. Mye fra den tidligere "klage"listen har blitt stryket ut av den for å få de mest viktige sakene til diskusjon.

Men uansett så håper jeg på ny bhg plass til hun fort[8|][:)]

ser ingen grunn til at hun skulle reagere av å vere hjemme... [8|]
og at pappaen reiser...skulle trodd hun ville reagere på han... ikke barna...
men, reagerte litt på at du tok opp temaet biting når du hentet henne... da får jo hun oppmerksomhet på dette? og da forstår hun kanskje at d funker... åssen straffer dere henne når hun biter??

leste først hele tråden nå... du skriver at bhg ikke reagerer.... men hva gjør dere hjemme for å gi henne konsekvenser...??

ORIGINAL: Bebibooms

leste først hele tråden nå... du skriver at bhg ikke reagerer.... men hva gjør dere hjemme for å gi henne konsekvenser...??

Hun biter ikke her hjemme... så den problematikken eksisterer ikke her... men gjør hun ting hun ikke får lov til får hun konsekvenser av det her hjemme. I første omgang blir hun sett inni øyna på med strengt blikk og sterk beskjed om at dette ikke er lov - tar hun rassia så går jeg vekk fra hun.

Og hun har når jeg komme på det bitt segselv ved noen anledninger og den aner jeg overhodet IKKE hvordan jeg skal takle...

Men ja, hun er en hissigpropp og hun virker å la frustrasjonen sin gå utover de i bhg - kanskje fordi hun får lov til det der?[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hun biter ikke her hjemme... så den problematikken eksisterer ikke her... men gjør hun ting hun ikke får lov til får hun konsekvenser av det her hjemme. I første omgang blir hun sett inni øyna på med strengt blikk og sterk beskjed om at dette ikke er lov - tar hun rassia så går jeg vekk fra hun.

Og hun har når jeg komme på det bitt segselv ved noen anledninger og den aner jeg overhodet IKKE hvordan jeg skal takle...

Men ja, hun er en hissigpropp og hun virker å la frustrasjonen sin gå utover de i bhg - kanskje fordi hun får lov til det der?[8|]

jeg hadde gitt min unge konsekvenser når han kom hjem visst han gjorde ting i bernehagen, må jo se at det får skikkelige konsekvenser også av deg og mannen din, viss ikke de ansatte i bhg tar tak i ting... jeg hadde "straffet" Marcus jah... hjemme.... men de i bhg gjør vel noe? tar barnet utav situasjonen? setter de i gangen?.....

ORIGINAL: Tjukkaaa

jeg hadde gitt min unge konsekvenser når han kom hjem visst han gjorde ting i bernehagen, må jo se at det får skikkelige konsekvenser også av deg og mannen din, viss ikke de ansatte i bhg tar tak i ting... jeg hadde "straffet" Marcus jah... hjemme.... men de i bhg gjør vel noe? tar barnet utav situasjonen? setter de i gangen?.....

Nei der er jeg uenig med deg. å straffe hun for noe hun gjorde for flere timer siden når jeg ikke var til stede blir bare feil for meg. Jeg tviler på at hun skjønner det og da har det ingen nytte - om noe kan det lage problemer.

ser for meg at hun skjønner ikke hvorfor jeg plutselig straffer hun... huff nei![&o]
De er ikke konsekvente i bhg nei - avo gtil settes hun i gangen - av og til aksepteres det at hun kryper oppi fanget deres med et smil og kos[8|] Jeg syns jeg skal kunne forvente, kreve av bhg at de tar ordentlig tak i dette. Jeg mener at det ikke er noe jeg kan gjøre når dette skjer der og jeg er ikke der til å se det.

Men ja -takk for feedback, er nødvendig å få flere sider på saken for at jeg skal vite hvor jeg egentlig står med dette[:D]

Back
Topp