Sorry detaljene

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Men når jeg er på do å bæsjer,så må man jo trykke litt. Og når jeg da tørker meg fremme så er det ofte mye tykt gult/blankt slim på papiret. I går var det SKIKKELIG mye. Fler?!

Noen dager har jeg det, andre ikke :) Er helt normalt at utfloden endrer seg!! Er mye som skjer inni der ;)

Jeg har også hatt det, og uten at det nødvendigvis er i etterkant av trykking/bæsjing:P Er en stund siden nå men hadde det endel etter IKM og de påfølgende dagene....

Gullskatt juli12:)

Jeg har også hatt det, og uten at det nødvendigvis er i etterkant av trykking/bæsjing:P Er en stund siden nå men hadde det endel etter IKM og de påfølgende dagene....

Gullskatt juli12:)
Da hadde jeg det også men da var det blankt og ikke så mye. Nå kommer det ganske mye etter jeg har vært på do for nr2. Ingen tvil at kroppen jobber med noe hvertfall :-P

Jeg har det samme. Men uten at jeg må trykke ;-) dette er bare vanlig. Går nesten aldri uten truseinnlegg nå ^^

Er litt forskjellig her! Men er mye slum til tider, men kan også være tykt hvit liksom?

Kjente jeg ble litt letta når jeg leste i denne tråden, - har jo lurt på om det er jeg som er unormal :D

Veeeeeldig vanlig med mye mer utflod når man er gravid.

Back
Topp