Leverihåpet
Gift med forumet
Vi fikk beskjeden jeg har grua meg til. Pga dårlig egg så er det ikke mere Haugesund kan gjøre for oss. Har stri grått i hele helgen. Verste beskjed kom i går
. Så har vært utrøstelig.
#fuckmylife

Snakka litt om veien videre. Enten si nok er nok eller vudere ED(?)
Til dere som har erfaring/skal til Maigaard hvordan gjør dere det med HELFO(?) Tenker da dekknings grad ved forsøk og medikamenter?
I vårt tilfelle så vil det nok bli ED, men regner med vi må dekke dette selv? Men Maigaard godtar at vi gjør våre siste to forsøk hos dem. Når de sier at vi kan ta forsøkene hos dem vil det si vanlig IVF/ICSI? Ble sikkert litt rot her, men er helt i fra meg av sorg
Takk for svar
. Så har vært utrøstelig.#fuckmylife

Snakka litt om veien videre. Enten si nok er nok eller vudere ED(?)
Til dere som har erfaring/skal til Maigaard hvordan gjør dere det med HELFO(?) Tenker da dekknings grad ved forsøk og medikamenter?
I vårt tilfelle så vil det nok bli ED, men regner med vi må dekke dette selv? Men Maigaard godtar at vi gjør våre siste to forsøk hos dem. Når de sier at vi kan ta forsøkene hos dem vil det si vanlig IVF/ICSI? Ble sikkert litt rot her, men er helt i fra meg av sorg
Takk for svar
Last edited:

Ta vare på deg selv!
skjønner godt at det er tungt og vanskelig nå og jeg har ikke svar på spørsmålene dine desverre.. Håper det er noen som kan hjelpe deg med det.. men jeg håper og krysser alt jeg har for at dere kommer i mål og får det barnet/barna dere lengter etter