Sorg i heimen...

Ronja123

Flørter med forumet
Oktoberskattene 2015
Da er det min tur til å fortelle at det ikke blir maibaby på oss... :(

Fikk vite det på fredag, men har ikke klart å skrive noe før nå.
Var på UL på volvat (fikk time samme dag). Har lenge hatt vondt i øvre del av magen, ikke vært på do normalt, men tenkt at dette ikke kan ha sammenheng med svangerskapet. Natt til fredag lå jeg våken fordi jeg hadde menslignende smerter.
Når legen tok ultralyd fant hun raskt ut at det ikke fantes noe fosteranlegg.. Det var bare en tom lomme.. Ble sendt videre til sykehuset hvor de nok nye undersøkelser, men ble enig om å avvente.. Begynte å blø igår kveld, så dette er dessverre over..
Føler meg knust, skuffa og rundlurt av min egen kropp. Trodde ikke jeg skulle ta det så tungt :(

Det var så utrolig ønska med en liten en :Heartred Håper vi får det til å klaffe neste gang..

Så ønsker jeg dere andre masse lykke til, skulle gjerne vært med dere helt til mai! :)

Så trist du også måtte oppleve dette :( Håper dere er tilbake i gamet så fort dere er klare for det!

Å nei:/ så trist :( håper det går bra med deg og at neste spire sitter fort! ♡

Uff så leit! :( føler med deg..
Håper det går bra med deg og at dere får en ny spire veldig snart!

Utrolig trist å lese :( håper neste spire sitter, ønsker dere masse lykke til.

uff så trist å lese dette :( håper spiren sitter neste gang ♡ klem

trist å høre.. håper neste spire sitter i minst 9 mnd <3

Ja det er veldig vondt. Syns det har vært mange det ikke har gått veien for. Har synes at det har vært utrolig trist, men trodde ikke det skulle være så ille..
Jeg får være positiv, se framover og tenke på at det vil være verdt det til slutt:)

Takk for gode svar :Heartred Kommer til å savne denne gruppen!

Så trist :-( masse lykke til neste gang! Sjansen er liten for at det går galt to ganger på rad :)

Så trist :-( huff. Håper en ny spire sitter fort for dere igjen!

Nei og nei :( håper det går bra med deg! Var dette første ul du tar? Det må være så skuffende og trist å tro at man er kommet så langt for så å vite at det ikke er no lengre :( jeg håper det vil sitte en ny og frisk spire hos deg snart og at alt dette blir fort "glemt". Mange klemmer

Nei og nei :( håper det går bra med deg! Var dette første ul du tar? Det må være så skuffende og trist å tro at man er kommet så langt for så å vite at det ikke er no lengre :( jeg håper det vil sitte en ny og frisk spire hos deg snart og at alt dette blir fort "glemt". Mange klemmer
Ja det er min første ultralyd og første gang jeg har vært gravid i det hele tatt.. Vi hadde så inderlig håpet at det skulle gå bra! :)
Men vi får prøve igjen og håpe at den sitter neste gang :Heartred

Back
Topp