Sorell super trooper

lurer selv[:)]

Datteren min har Sorel Cub, som er ganske like, og hun elsker de, og det gjør jeg og... God og varm er hun og holder seg tørr... En dag ble hun litt våt oppi, men da er det bare å ta ut ullsokken som er oppi og tørke denne:) Veldig fornøyd!

Eldste har de skoene. Han er alltid varm og tørr på beina. De er litt tunge, men gutten her løper fint rundt i de alikevel.

ORIGINAL: Vero87

Eldste har de skoene. Han er alltid varm og tørr på beina. De er litt tunge, men gutten her løper fint rundt i de alikevel.

Så bra:)
Flere??

Har alltid Sorel sko på ungene mine [:D] tunge, men da løper de heller ikke fra meg i snøen når jeg skal dynke dem [8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Har alltid Sorel sko på ungene mine [:D] tunge, men da løper de heller ikke fra meg i snøen når jeg skal dynke dem [8D]

Hehe:)

Nå er de jo ikke akkurat regnstøvler, men jenta mi brukte de i forrige uke i bhg og var klissbløt et par dager.... Men da var jo været ganske vått og jeg har ikke fått somla meg til å impregnere de ennå. Men blei litt skuffa...

ORIGINAL: mamy85

Nå er de jo ikke akkurat regnstøvler, men jenta mi brukte de i forrige uke i bhg og var klissbløt et par dager.... Men da var jo været ganske vått og jeg har ikke fått somla meg til å impregnere de ennå. Men blei litt skuffa...

Sorry jeg så ikke på linken, jeg så bare "sorel"... Jenta mi har ikke samme modellen! så mulig de der er mer vanntette!![8|]

http://www.gsport.no/Produkt/379922%28BC_3%29/sorel-super-trooper--barn-str-24-31/

De er 100 kr billigere på gsport

Back
Topp