Sorel vintersko

ikita

Forelsket i forumet
Tenkte å prøve disse i år :) noen erfaringer? ser det er 2 typer, en sorel club og en sorel super trooper :) hvilken har dere?

Det er vel fler enn to utgaver... Nå vet jeg ikke hva de forskjellige modellene heter, men jeg syns at den laveste (den til midt på leggen) er enklest å få pakket inn under dresser osv. Vi har også hatt flere typer materiale på skaftet, og det er helt klart den  med sånn grovvevd stoff som har vært best. Det tynne glatte har tatt inn fuktigheten fortere. Men vi har uansett av de to modellene vært veldig fornøyd. Vet at noen har slitt med å få de av og på (her kjøpte svigermor nye sko til minstemann fordi hun ikke likte sorelskoene vi hadde til ham) men vi har aldri hatt noen problemer med dem.

Sko til barn tenker du på?
jeg mener jeg har sorel vinterstøvler til meg selv.. veldig gode de iallefall ;)

Har ikke prøvd de selv, men tenkte jeg skulle prøve de i år. Har hørt mye positivt fra folk jeg kjenner som hadde de ifjor. Vi kommer til å gå for super trooper, den er vanntett, men den andre mener jeg bare er vannavvisende.

Jeg er fornøyd med flere av Sorel sine sko :) Anbefaler å gå for den andre du nevnte. Den første synes jeg er helt grei.

Vi har vært storfornøyd med sorel til barna her. Største mann fikk sine første når han var 3 år etter å ha prøvd d som var og han har hatt sånne siden og nå er han 8 år. Han har et problem med at han blir så varm i beina så han blir klam/fuktig rett og slett og deretter kald. Eneste som funka på han var sorel!

Back
Topp