Soppinfeksjon...

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg er 27 år gammel og har aldri før jeg ble gravid hatt en soppinfeksjon (som jeg isåfall har hatt symptomer på). Siden jeg ble gravid så har jeg hatt det sikkert 4 ganger.

Første gang jeg fikk det ble jeg usikker fordi det eneste symptomet jeg hadde var kløe og det var ikke inni skjeden, det var området rundt klitoris, men etter å ha snakket med legen sa hun det hørtes ut som soppinfeksjon og ba med behandle med canesten. Jeg fortalte det til samboeren da jeg først begynte å klø at jeg trodde det kanskje var soppinfeksjon siden det er mer vanlig hos gravide. Et par dager etterpå får han også symptomer. Vi behandler oss begge og blir kvitt det.

Siden den gangen så er det kun han som har hatt symptomer, jeg har ikke kjent noen ting. Er det vanlig? Kan han ha fått infeksjonen tilbake uten at det er på grunn av meg? Eller kan han ha fått en ny infeksjon av leppepomaden min for eksempel? Det er ikke snakk om noen annen type infeksjon, det er akkurat samme symptomer som han hadde første gang. Noen andre som har vært borte i det samme?
 
Back
Topp