Soppinfeksjon i munnen

*Flatula*

Gift med forumet
det har Trym fått.. [&o] Var på legevakta med han i dag. Hva kan være grunnen til at han har fått det?! (har gitt han ventolin?? av og til når han har vært tett i brystet, kan det være årsaken da?) Også i går ettermiddag/kveld hadde han feber og i dag. Kan han få feber av soppinfeksjon? [&o] Stakkars liten [:(] 

Min lille gutt også hadde det for noen måneder siden, men hos ham kom det tydeligvis bare helt plutselig, for han hadde ikke fått noen medisiner og jeg hadde ikke gått på antibiotika osv.

[8|]

Uansett gikk det veldig fort bort igjen, heldigvis. Fikk salve til brystvorta mi og noe til å smøre inni munnen hans.

God bedring til den lille gutten din [:)]

Stakkars Trym da... [&o] Hvordan så/ser det ut?

Ok.. Hmm fikk han salve??, vi fikk en resept på noe dråpe greier.. [8|] Og dette skulle vist roteres rundt i munnen hans, men hvordan i all verden skal det gå an da på en så liten gutt [:-][&:].. Kanskje snakke med legen hans på mandag å få noe annet?!

MiniSatan: Tungespissen og under tunga er det (grått)hvitt og litt tykt på en måte [X(][&o]..

Huffameien... Håper dere blir fort kvitt det da! [&o]

Nei, jeg fikk salve til brystvorta mi siden soppen kunne gå att og fram fra brystvorta til munnen hans og tilbake siden jeg ammer.

Fikk sånn dråpegreier vi også. Jeg prøvde å smøre på tunga hans og langs sidene inni munnen. Soppen forsvant på bare noen dager.

Back
Topp