Soppinfeksjon? *ekle detaljer*

nr.2:)

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om jeg kan ha fått en soppinfeksjon. I går begynte jeg å klø noe innmari i dåsa, og har nå fått sånn tykk utflod Har ikke lege time før neste uke. Men jeg har en canesten liggendes her etter småtten hadde sopp i stumpen.Kan jeg prøve det ? og isåfall skal den smøres inni?:p er jo der jeg klør. Har aldri hatt sopp før såeh

Kremen smøres bare utapå. Du får egne piller som skal inn i skjeden. Og ja, det høres ut som soppinfeksjon.

Du kan smøre kremen på hullet også, men den vil ikke hjelpe på kløa innvendig. Da må du ha stikkpille. Og når du tar en sånn stikkpille når du er gravid er det viktig å stikke den inn med fingeren og ikke den staven som følger med :)

Høres ut som sopp ja.. Kremen kan fint smøres inni den også. Den tbl man får for å føre inn skal helst ikke brukes i svangerskap,hvertfall ikke føres inn med den plasthylsen som er med! 

mamma09og10 skrev:
Høres ut som sopp ja.. Kremen kan fint smøres inni den også. Den tbl man får for å føre inn skal helst ikke brukes i svangerskap,hvertfall ikke føres inn med den plasthylsen som er med! 

Den anbefales jo ved graviditet så lenge man fører den inn selv med fingeren og ikke staven. 

Det er nokk soppinfeksjon du har ja.. Hadde det forige svangerskap 1 gang i starten av svangerskapet og 1 gang i dette svangerskapet. Jeg brukte Pevaryl. Brukte også den tbl. De sa på apoteket at jeg kunne bruke den. Kremen smøres rundt skjede åpningen og på egentli dær det klør... Jeg gjorde værtfall det :p Godt råd er å ikke vaske deg så mye med såpe mens du har sopp. Ikke bare for at det SVIR noe så JÆVLIG, men også for at underlive skal få tilbake den normale ph-verdien fortere..  

Back
Topp