Soppifeksjon i graviditeten

x1xBertaa

Flørter med forumet
Noen her inne som var plaga av soppifeksjon i skjeden under graviditeten ??
Jeg har noe lignende. + at jeg er klompete på inne sia a den ene leppa. ser litt sån børke blått ut [&:] Noen som veit hva det kan være for noe ??
Har aldri hatt dette før. Så håper det er noen med erfaringer her som har vert borti noe lignende ? Klør av å til, bruker for øyebliket sån salve som heter canesten å skal teste ut stikk pila når jeg legger meg ;)

Var oss fastlegen i sta, å tok uriprøve for å se om det kunne være soppifeksjon eller urinveisinfeksjon.
Men legen sa at alt så helt fint ut [>:]

Så rinkte legevakta seinere på kvelden for å forsikre meg. de mener jeg ikke trenger å besymre meg, Å at det kunne vøre åreknuter. det var vist ikke sån skjempe vanlig med kunne oppstå på enkelte sa legevakta.

Hva tror dere det kan være ?

Om det er blått høres det ut som åreknute eller sprengt blodkar

har hørt om flere som får åreknuter der når di er gravide så det tror jeg ikke du trenger bekymre deg for.
men er kansje ubehagelig?
soppinfeksjon hadde jeg maaaange ganger sist jeg var gravid.
men det klødde noe helt sinnsykt!!!
brukte canesten og fikk det bort hver gang men det kom altid fort tilbake.
når jeg hadde født fikk jeg det ikke mer;)

Okei. det ser ut som noe årknuter ja, klør mest på kvelden.
Hvor lang tid tokk det før det forsvant på deg ??
Jeg har hatt dette siden lørdagsmorgen. å enda ikke gitt seg. men har kjøpt ny sån salve i dag. så kanskje den gir susen.
Den jeg brukte var nok litt gamle så var noe ikke så mye efekt i den.
[8D]

Noen som veit om noen metoder/måter å få bort åreknuter/sprenkt blodkar på ?
er nok mest sandynelig at det er det, det er. det dem sa på legevakta å når jeg rinkte ?

Er ikke noe spess ubahagelig akkruatt nå. det er mest denna kløa å litt svi ing innimellom. bortsett fra at jeg føler meg klopete neden til.
Håper det går bort fort ! [:)]

Men har hørt at vis man har klamydia så vil man lege merke til det vis man klør veldig nedentil ??
Noen som kan svare på det ??
Synnes det er rart at fast legen sa at alt så helt fint ut, mens det fremdeles klør innimellom[&:] Kan det hende jeg har det ?? Burde jeg eventuelt teste meg for det ??

Takker for svar : )

Okei. så da er det ikke noe jeg trenger å gå å tenke på ? [:D]

Noen som har tatt stikk pille i skjeden før mot såppifeksjon ??
Tokk en i natt for det klødde. men det føles ut som den sitter der enda, er det helt normalt ??[&:]

Back
Topp