Sopp?

FruH89

Forelsket i forumet
Skal på helsestasjonen i morgen. Må sjekke ammeteknikken og/eller om jeg har fått sopp! Har hatt ekstra vondt i puppene i dag:/ og ikke på samme måte som når jeg har vært sprengt eller vært sår på brystvortene:/ Vært litt sånn stikninger på en måte.. Noen som har hatt og kjenner igjen?

Hadde sopp sist. Kjentes ut som en piggtråd ble dratt gjennom brystet når utdrivninga startet og etter amming.

Jeg hadde sopp med førstemann og har fått det nå også .. du ser det fort hvis lille har hvitt belegg på tungen som ikke går bort, og at det er som BMC sier; det stråler vondt langt inni brystet og er vondt bare du kommer borti nippelen. .

Jeg hadde sopp med førstemann og har fått det nå også .. du ser det fort hvis lille har hvitt belegg på tungen som ikke går bort, og at det er som BMC sier; det stråler vondt langt inni brystet og er vondt bare du kommer borti nippelen. .
Og jeg som trodde det bare var melkerest på tunga hennes! Da er det jo nødt til å være sopp:( uff, så kjedelig:( Hvor lang tid tar det før det slutter å gjøre vondt når du begynner på kur da?

Var visst ikke sopp, men tette melkeganger.. Sukk, igjen!! D: Massere massere massere..

Æsj, kjipt det også!

Jeg har ett kvitt belegg på den ene brystvorten. Stor sjans for sopp? :/
Jeg er jo tydeligvis ingen ekspert;) men har du vondt i puppen? Har babyen hvite flekker i munnen, typ i siden av munnen eller i ganen? Ville uansett spurt helsesøster eller lege hvis du er usikker:)

Back
Topp