Sopp

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Ja, sopp i munnen.. Nå har mini gått på medisin ( Mycostatin) og jeg smører med krem 4 ganger daglig siden 20.august og hun er fremdeles hvit i munnen! Koker sutter hele tiden og bytter ofte ammeinnlegg. Hjelper ikke ... Tips?? Skal til legen senere i dag for nå er jeg lei!
 
Har hørt det kan gå
Flere mnd før man blir kvitt skiten.. Men har ikke kunnskap/erfaring med det.. Her ble jeg kvitt det raskt helsigvis. Men rakk starte behandling før lille ble plaget
 
Ja, sopp i munnen.. Nå har mini gått på medisin ( Mycostatin) og jeg smører med krem 4 ganger daglig siden 20.august og hun er fremdeles hvit i munnen! Koker sutter hele tiden og bytter ofte ammeinnlegg. Hjelper ikke ... Tips?? Skal til legen senere i dag for nå er jeg lei!
Stemmer i denne..2 uker med farris/canesten, og to uker med daktacort/mycostantin uten at det er borte:nailbiting: Såå leeeiiii. Bytter ammeinnlegg etter hver amming, vasker bh på 60 grader (bytter bh hver dag), og bytter sengetøy to ganger i uken. Her ble jeg smittet av lille før behandling:shifty: Er vel tablettkur som er det neste? Mamma anbefaler å smøre brystene m yogurt og la det lufttørke..ellers skal det hjelpe og ta melkesyretabletter. Har også blitt anbefalt å vaske tunga til lille med farris på en kompress på fingen før jeg gir mycostantin. Følger denne:cool:
 
Her var han hvit på tungen og litt på lippen. Brukte mycostatin til det ble vekke to ganger. Når det kom igjen for tredje gang, gav jeg opp og bare lot det være. Nå er det borte. Fulgte ikke med på kor lang tid det gikk og om det i det hele tatt var sopp, for det testet aldri legen.. Tror det var sopp første gangen for fikk knivstikkende smerter ved amming og var veldig sår da, men tror det bare var melkerester i etterkant, for merket ikke noe på brystene.
 
Back
Topp