sopp!!!

Sam

Forelsket i forumet
Er plaget med gjentatte soppinfeksjoner, medisinen virker bare noen dager så er det på an igjen:(. Legen sa jeg sku slutte behandlingen og behandle med yougurth. Nå er det skikkelig gale! klør,sprekker både foran og bak ,svie. Det kan ikke bli så mye verre!!!Henvist til gynekolog. Noen som har erfaringer med dette?
 
Sorry, kan dessverre ikke hjelpe:( Men håper noen kan!! Hørtes fryktelig kjipt ut...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjipt!! Lett å få ubalanse etter antibiotikakurer og hvis du bruker p-piller. Hvis du er sliten, og immunforsvaret er svekket. Mest sannsynlig oppstår soppen i tarmen. Du kan prøve flere kostholdsendringer.
Kutt gjær, alkohol og sukker i kosten (soppens "mat").
Håper gynekologen kan hjelpe. Mulig jeg ville søkt alternativ medisin, for å få hele kroppen i balanse igjen :)
 
[quofinnesvetann80, post: 17230683, member: 83699"]Kjipt!! Lett å få ubalanse etter antibiotikakurer og hvis du bruker p-piller. Hvis du er sliten, og immunforsvaret er svekket. Mest sannsynlig oppstår soppen i tarmen. Du kan prøve flere kostholdsendringer.
Kutt gjær, alkohol og sukker i kosten (soppens "mat").
Håper gynekologen kan hjelpe. Mulig jeg ville søkt alternativ medisin, for å få hele kroppen i balanse igjen :)[/quote]
Leser og at det går an å behandle sopp med tabletter over 3-6 mnd!
 
Back
Topp