Sopp igjen...

Brud2013

Gift med forumet
har fått sopp igjen,(eller ble jeg ikke kvitt den)
Hadde det for 3 uker siden , men hadde også mensen da...
Har brukt canesten.
 
Ringte legen, og fikk beskjed å prøve en ny runde med canesten, fordi det virker ikke så bra når man har mensen.
 
Så jeg får stikke å kjøpe mer i dag....
 
Hvor lenge har dere hatt sopp før det gir seg?
Og hva har dere gjort for å bli kvitt den?
 
 
Jeg har hatt noen runder med sopp[:'(]
Har du noen gang prøvd Diflucan?? Det er en reseptbelagt tablett, som fungerte veldig godt på meg.
Ellers bruker jeg kun Lactasyd hudvask (uten parfyme)i underlivet. Bruker kun undertøy i ren bomull. Alt undertøy vaskes på minst 60 grader og kutt ut skyllemidlet, det kan gi unødvendig irritasjon.
 
 
 
Hei! Jeg har hatt sopp noen ganger - fikk det av p-pillene, og stort sett har Canesten virket( den pakken med krem og en stor pille.) Da gikk det vel over etter én uke ca. Men har også hatt kraftigere soppinnfeksjon før, og da virker ikke canesten. Da har jeg fått Diflucan av legen - en pille som skal svelges. Da gikk det over etter et par dager. Men husk og ikke bruk Diflucan hvis du er gravid, eller prøver!
 
Uff, har hatt samme problemet og det er noe dritt!!
Hvis en bruker for mye canesten kan en faktisk bli immun. Jeg har god erfaring med diflucan som en får på resept, den må bade du og partneren din ta.
Ellers har jeg ikkje hatt sopp på lenge etter at jeg slutta å bruke underlivssåpe nedentil. Det tørker bare ut og forstyrrer den naturlige bakteriefloraen. Jeg bruker bare såpe en sjelden gang. Underlivet er selvrensende så det skal egentlig ikkje være nødvendig med såpe...!! Lykke til:)
 
Back
Topp