SOPP i UNDERLIVET

MiniMus

Forelsket i forumet
Ja det jeg lurer på er hvis en er gravid kan hun bruke dem stikk piller når det gjelder SOPP i underlivet??
Noen sier JA noen sier ikke prøv en gang[&:][&:][&:][&:]

ja det kan du, men du skal ikke bruke den innføringsgreia som følger med

det står i pakningsvedlegget til canestenpillene.

Så det du sier er at man skal føre det inn med finger da ???

ORIGINAL: MINI_MUS

Så det du sier er at man skal føre det inn med finger da ???

ja det er det jeg sier...

ja det må du

Hmmmm er lissom usiker om det er SOPP dah kan ikke si at det klør men UTFLOD går meg på nerver den er HVIT aktig og kan ikke si at jeg kjenner no lukt..[&:]

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Lang erfaring indikerer liten risiko for skadelige effekter på svangerskapsforløpet, fosteret eller det nyfødte barnet. Kan brukes under graviditet. Applikator bør ikke benyttes, vagitorier kan innføres med fingrene

Hmmmm er lissom usiker om det er SOPP dah kan ikke si at det klør men UTFLOD går meg på nerver den er HVIT aktig og kan ikke si at jeg kjenner no lukt..[&:]

så gå til legen og få det sjekka...

OK;)Takk[:)]

Usikker på om du har sopp? da har du nok kanskje ikke det. Sopp KLØR!!!
Men det er jo vanlig med økt utflod i svangerskapet. Vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg har MYE.

ORIGINAL: Gemini_81

ORIGINAL: Sicily

Kan godt være bakteriell vaginose! Det lukter ikke, klør ikke og er veldig kremete hvit i konsistensen. Prøv lactal kuren først!

Jeg har hatt bakteriell vaginose, og det lukter ekstremt, og det må behandles med antibiotika. Tror du blander med noe annet nå..

Var hos gynokolog og han sa det var det.... men kan hende jeg bare hadde en begynnelse på det??! Vet bare at han sa det. [8|] Fikk beskjed om og kun bruke vivag tabletter. Skulle ringe hvis det ikke hjalp. Luktet ikke spes vondt av meg, kun litt ved samleie. Men han legen var en gammel ørn, og jeg har egentlig aldri blitt kvitt det helt... kommer og går. Men fikk ikke noe utslag ved undersøkelse sist... hmm....[8|]

Så kjemperart. Største tegnet for bakteriell vaginose er vel ofte lukta. Lukter gammel fisk eller noe sånt. Gruusomt!

Utflod kan man jo ha mye av uten at det er unormalt. Desverre [:'(]

ORIGINAL: Sicily

Kan godt være bakteriell vaginose! Det lukter ikke, klør ikke og er veldig kremete hvit i konsistensen. Prøv lactal kuren først!

Jeg har hatt bakteriell vaginose, og det lukter ekstremt, og det må behandles med antibiotika. Tror du blander med noe annet nå..

Var hos gynokolog og han sa det var det.... men kan hende jeg bare hadde en begynnelse på det??! Vet bare at han sa det. [8|] Fikk beskjed om og kun bruke vivag tabletter. Skulle ringe hvis det ikke hjalp. Luktet ikke spes vondt av meg, kun litt ved samleie. Men han legen var en gammel ørn, og jeg har egentlig aldri blitt kvitt det helt... kommer og går. Men fikk ikke noe utslag ved undersøkelse sist... hmm....[8|]
http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1343

Hvordan diagnostiseres tilstanden?
Symptomene er sjelden særlig uttalte og tilstanden er uten symptomer hos halvparten. Utflodens lukt og karakteristiske utseende er ofte nok til å stille diagnosen. I tillegg kan legen utføre noen enkle tester av utfloden som bekrefter diagnosen, dersom det er tvil. Noen ganger er det nødvendig med en bakterieprøve som sendes til sykehus.
Lukten kan være mest fremtredende etter samleie fordi alkalisk sæd blandes med vaginalsekret og frigjør den typiske fiskelukten.

soppen klør som regel. jeg ville godt til legen å sjekket det[;)]

Back
Topp