Sopp i munnen

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Tror Felix har fått trøske. Hvitt belegg på tunge og lipper. Så nå har jeg bestillt lege time. Smitter trøske??

Trodde det kun var spedbarn som fikk det jeg[8|]

jeg aner ikke.. kan jo se på lommelegen..[;)] håper det går fort over[&:][:)]

Vanlig sopp i munnen kan alle få, uansett alder! Større barn og voksne får mycostantin for infeksjonen, går utfra at små barn også får den behandlingen! [;)]

ORIGINAL: Vand

Vanlig sopp i munnen kan alle få, uansett alder! Større barn og voksne får mycostantin for infeksjonen, går utfra at små barn også får den behandlingen! [;)]

Er ikke så altfor lenge siden Malene hadde det, og da fikk hun Mycostatin ja.. [:)]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: Vand

Er ikke så altfor lenge siden Malene hadde det, og da fikk hun Mycostatin ja.. [:)]

ja, der ser du[:D] Og så skriver du det helt rett, jeg lurer ALLTID inn en N for mye[>:][8D]

Hanm hadde streptokokker i halsen (IGJEN!) så legen viste ikke om det var det som kunne gjøre at han hadde hvit lippe også. Men jeg prøver vertfall kjerringrådet med farris. Og ser om det hjelper til[:)]

God bedring til Felix! Gjør det vondt, eller er det liksom bare at det ser annerledes ut?

Er ikke mye han reagerer på det. Men merker at det gjør vondt når han får direkte ting på det. Og veldig salt mat.

ORIGINAL: ..christine..

Er ikke mye han reagerer på det. Men merker at det gjør vondt når han får direkte ting på det. Og veldig salt mat.

*grøss*[&:] Det kan jeg tenke meg! Håper det går fort over, da!

Back
Topp