Sophisticate

camika

Forumet er livet
alfabetet har jeg fått så lyst på[&:]

Til å begynne med så syns jeg ikke noe om det, men så har jeg sett det i bruk...jeg falt pladask. Så jeg satte meg ned med gammonbabys fristelinker for å se om jeg fant best mulig tilbud. Og jadda, der de hadde best tilbud er der jeg egentlig ikke har så lyst til å handle[&:]

Så nå står jeg litt mellom barken og veden, skal jeg bestille det der det er billigst eller skal jeg betale 100 lappen mer og stå på mine prinsipper[8|]

hvor e d billigst da??? tror d koster 990 på papirgleder.no

Det koster nå 799 på papirgleder[;)]

Blir portoen 80,- for et alfabet? Det er jo ganske tungt.

Jeg er egentlig ikke storfornøyd med papirgleder fordi de er trege med å oppdatere butikken. Det ender alltid med at de ikke har halvparten av det jeg har bestilt, så må jeg bestille noe annet i stedet[8|]

I tillegg så syns jeg portoprisene er hår-reisende[8D]

Men men, de har det beste tilbudet på alfabetet, så det ender nok med at jeg bestiller det fra dem[:)]

Tusen takk forresten for at du har tatt deg arbeidet med fristelink-tråden! Den var suveren nå[:D] 

ORIGINAL: camika

ååååååååå, d e rimelig

ORIGINAL: ~Min vakre øyesten~

ååååååååå, d e rimelig

ja, ikke sant? Jeg har jo sååå lyst på det, men jeg tror jeg må prioritere å kjøpe meg nye briller[:@]

Det nytter vel lite med  nytt alfabet om jeg ikke klarer å se[8|][8D] 

Håper bare tilbudet varer til den 12. når feriepengene kommer[;)]

Blir portoen 80,- for et alfabet? Det er jo ganske tungt.

Jeg er egentlig ikke storfornøyd med papirgleder fordi de er trege med å oppdatere butikken. Det ender alltid med at de ikke har halvparten av det jeg har bestilt, så må jeg bestille noe annet i stedet[8|]

I tillegg så syns jeg portoprisene er hår-reisende[8D]

Men men, de har det beste tilbudet på alfabetet, så det ender nok med at jeg bestiller det fra dem[:)]

De tar ekspedisjonsgebyr i tillegg til postens takster...., derfor så dyrt![:'(] [:@]
Og tåpelig det der at de skal ha folk til å finne noe annet når de er fri for det man hadde bestilt.[>:]

Det er ikke noen som kan stikke innom og kjøpe det for deg og sende det i smartpost konvolutt??

Kan du ikke sende en mail til Bikuben å høre hva de tar for det? De sender etter postens satser. Det kan umulig koste så veldig mye å sende det. [:)]

jeg er på papirgleder titt og ofte[:D]  kan kjøpe d for deg eg[;)]

Så snill du er![:D]

Jeg sender deg pm den 12![:D] 

Så snill du er![:D]

Jeg sender deg pm den 12![:D] 

helt i orden, da blir d jo sendt samme dag siden posten ligger ca 50 m fra, hehe

Back
Topp