sooooooooooooool

nordlands pia

Glad i forumet
[:D][:D][:D]åååååååååå det er så deilig i dag. sola skinner fra skyfri himmel og det er 14 grader i skyggen. jeg stor koser meg på slike dager. tror jeg er født i feil land for på vinteren går jeg i hi akkurat som bjørnen. håper dere alle tuppene i norges land har det like fint som meg i dag.

Jaaaah, det er så nydelig vær om dagen!!  Linnea og jeg kost oss på kaffebar i dag, vært hos jormora og nå sover hun ute i vogna i det flotte været!!!

Ja, er det ikke deilig? Jeg synes det bare er såååå her at våren begynner å komme. Men når jeg reiser hjemmefra kl 06:30, er det fortsatt minusgrader.

Nå er det ikke lenge til babyene våre kommer!!!!! Bare et par deilig vårmnd igjen nå så.....

kjempe deilig[:D][8D][:)]
vært ute å shoppa i hele dag[:)] så nå var det deilig å få satt seg ned ja[8D]
kjenner det bobler av vårstemning i meg....weeeeeeeeeeee[8D]

det bobler vel både her å der hos meg. det skal bli godt med lysere tider. jeg er ingen fan av vinter å kulde. men blomstrer på sommeren og våren av tiltakslyst.

Var 6 minus her i dag tidlig faktisk, men når sola kommer blir det fort varmt [:)]

Jeg har sitti ute i solveggen å sola magen i dag, har fått litt mikroskopisk farge også [:D] men jeg har et dumt spørsmål... er det mulig å bli solbrent gjennom buksa?? ser nemlig ut som jeg er blitt det!

Næhh, det skal vel mye til vel Champ!! Hvis buksa ikke er av netting da [:D]

KJEMPEDEILIG!!! det var frost idag når jeg sto opp (HALV TI![:)]), i skyggen da altså, men det ble kjapt varmt i sola. så har sittet ute fra kl tolv til klokka fire! kjempedeilig!! får farge i kinna og kjøpt meg solkrem og solstift og hele pakka.jippiiii![:)][:)]

Ja, nå om dagen er det deilig assa! Særlig idag. Får skikkelig sommerfølelse jeg. Ah, som jeg har savnet det...! [:)] (føler meg også litt som en bjørn om vinteren, og var MØKKLEI snø siden januar, hehe)

Får håpe dette flott været varer, og at alle blir litt små-solbrente gjennom buksene våre, hehehe. [:D]

Back
Topp