Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag kom endelig solen tilbake etter å ha gjemt seg bak fjellet i to måneder lange måneder. Det er ikke så lenge den er her enda, men det er uansett veldig godt å ha sol igjen og få mer lys.[:)] Jeg synes mørketiden er lang og tung.
ja, er det ikke deilig - vi har hatt den i et par uker vi, men bare i veldig kort tid på ettermiddagen (begynte med bare et par minutter) og så igjen på kvelden - men det har vært så få soldager i denne perioden
Her er bilde jeg tok første dagen sola kom i hagen vår (16. januar var det visst)
Enig med deg, Actrine. Den ene dagen regnet det meste av snøen bort, dagen etter kom det ny.[:'(] Men nå har vi ihvf glimt av sol. Det er en start.[:)] Nå som vi har hatt skikkelig vinter så får vi håpe at vi får skikkelig vår også.
Her har vi sol hele tiden, hadde ikke klart meg uten.. Jeg er veldig glad i vinteren, helt til desember er over.. [:-] Og så gleder jeg meg bare til våren!! Hehe
Jeg hadde ikke takla mørketid ass... [&:] Tror jeg hadde blitt helt surrete i hue.. Hehe. Her på hedmarken er det ikke mye fjell som stenger for sola heller, så har ingen perioder hvor den blir borte [:)]