soool!!!! *bilde*

*håpepå*

Elsker forumet
Må bare juble litt over at vi endelig har fått solen tilbake i Trondheim!!![:D][:)] Skulle så gjerne tatt turen til stranda, men sambo har bilen så må nok nøye meg med å sitte på platten/plena i dag!! Men sol har vi og trenger den for brunfargen forsvinner jo!!!![&:][:@]

Og må bare fortelle at i går vi jeg påsatt extentions[:D][:D] og er super fornøyd med å endelig ha fått langt hår igjen!!![:D]

Bilde av forlengelsen..ikke de beste bildene[&:]

ånei så urettferdig. det var liksom meldt bra her i oslo også :( kanskje det kommer i løpet av dagen *krysse fingrene*

Bilde?????????????????

Jeg er faktisk glad så lenge solen holder seg unna. Kan ikke si jeg har klart å nyte sommeren i år, blir helt slått ut med en gang gradene går over 20 omtrent. Får håpe på jeg klarer å nyte neste sommer bedre! Hehe!

her er det også kjempesol [:)]

glemte å si hvor da....i Larvik

ORIGINAL: Hønepønemamma

Bilde?????????????????

skal komme med før å etter bilde litt senere!!

Helt enig, gleder meg til helg og fri. Da skal jeg holde på masse i hagen på nidarvoll :-)

ORIGINAL: Lullu

Helt enig, gleder meg til helg og fri. Da skal jeg holde på masse i hagen på nidarvoll :-)

fra trondheim du også??[:D]

Herlig![:)]
Vi har også fått litt mer sol nå, etter noen uker med regn. Bare ikke tempen stiger så mye mer enn over 20 så er jeg happy[;)]

ORIGINAL: MammaOkt

Herlig![:)]
Vi har også fått litt mer sol nå, etter noen uker med regn. Bare ikke tempen stiger så mye mer enn over 20 så er jeg happy[;)]

da skal du være glad du ikke er her.. For her er tempen nå oppe i 24 grader i skyggen!!!

Heisann:)
e lurer på å sette på me extentions men kan e spør hva du måtte betale for d?
Her i ålesund er d oxo veldig fint vær å kjempe varmt.
ORIGINAL: *Brit*

Må bare juble litt over at vi endelig har fått solen tilbake i Trondheim!!![:D][:)] Skulle så gjerne tatt turen til stranda, men sambo har bilen så må nok nøye meg med å sitte på platten/plena i dag!! Men sol har vi og trenger den for brunfargen forsvinner jo!!!![&:][:@]

Og må bare fortelle at i går vi jeg påsatt extentions[:D][:D] og er super fornøyd med å endelig ha fått langt hår igjen!!![:D]

ORIGINAL: Nate83

Heisann:)
e lurer på å sette på me extentions men kan e spør hva du måtte betale for d?
Her i ålesund er d oxo veldig fint vær å kjempe varmt.
ORIGINAL: *Brit*

kjøpte håret på qxl denne gang, har gjort d før å alltid vært kjempe fornøyd. Betalte 960 inkl. porto for 200 fester, håret er da 55 cm og går til litt ovom rompa!!!
Så satte ei vennine d på til meg (er frisør selv å hun også) så sparer endel på d!! Kan fort bli noen tusen skal man gjøre d i en salong! Til meg ble d faktisk billigere enn om jeg skulle kjøpt håret gjenom salongen også.
Så driver alle i min omgangskrets med extentions på en eller annen måte, så vi hjelper hverandre.[:D]

Vart kjæmpefint sladrevænn [:D]
Her e det og finvær, goodt ja :)

ORIGINAL: NinaTherese

Vart kjæmpefint sladrevænn [:D]
Her e det og finvær, goodt ja :)

Takk Takk[:D] litt langt enda, men e super fornøyd!![:D]

Så fint det ble [:)]
Kunne godt vært litt sol her også, bare det ikke blir for varmt. Akkurat nå er det opphold, men har vært noen byer her i dag. 

Back
Topp