Sony kamera?

TePa

Elsker forumet
a 300, Noen som har det? Har lyst til å kjøpe ny linse, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Trenger litt tips..... blir for det meste brukt for å ta bilder av barna. Så gjerne noe som funker fint på bevegelse......

Håper noen kan hjelpe meg [:)]

jepp æ kan hjelpe dæ!Har samme kamera å spurte en fotograf om linsehjelp forleden dag.
Fikk svar på mail. Kan lime inn til dæ her[:)]Bare et øyeblikk...

De objektiver du kan velge blant er sony Alphe og minolta A-mount kompatible.

Her er ei portrettlinse:
SONY ALPHA LENS DSLR LENS, 50MM F1.8
Vet ikke hvor god den er, men det er bra lysstyrke på den. Største blender er 1.8 og da kan du ta mye bilder inne.
Koster 1400-1500 fra nett.

På denne siden så kan du finne en del objektiver til Sony og Minolta. Ikke alle passer til ditt kamera.

http://prisguide.hardware.no/vis_kategori.php?cat_id=24&manufacturer_id%5B%5D=&tc%5B182%5D=checkbox&tv%5B182%5D%5B%5D=832&tc%5B4081%5D=select&tv%5B4081%5D%5B%5D=&tc%5B678%5D=select&tv%5B678%5D%5B%5D=&tc%5B71%5D=gt&tv%5B71%5D=&sortering=min_price&ppp=25&searchFilter=Begrens+s%F8ket+her&sortering=min_price

En enda bedre er denne:
Sony 50mm f/1,4 (SAL50F14)
Koster 3400 i Norge fra Japan Foto.

Da har du ei kjempelinse til å ta portretter med.

Ahh tusen takk, skal kikke nærmere på den der ja [:D]

Går fotokurs for tiden for å lære det jeg kan.Ikke bare bare skal jeg si deg.
Men iallefall så kommer æ til å kjøpe den nederste linsa. Skal også ta bilder av barnan[:)]

Har ei venninne som har portrettlinse å ho tar så utrolig fine bilder.Så satser på den.

Har også lyst til å ta fotokurs, men blir nok ikke før etter jul for min del hvertfall. Har litt hendene full nå [8D]

Er du fornøyd med kameraet da? Har bare tatt litt sån vanlig bilder uten å sette meg så veldig inn i alle innstillingene til nå. Men har lyst til å lære mer!

Liker kameraet veldig godt.Er ikke vant med annet.hehe..

Er mye å sette seg inn i ja..Har lært at auto skal man holde sæ langt unna. Han som har fotokurset kalle den full innstillinga.Å med det mene han at eneste gangen det e greit å bruke den e hvis man e drita full.hehehehe[8D]

Så tips til dæ e å lære dæ innstillinge på P,A,S,M. Hvis du har mail adr å pm mæ så kan æ sende dæ de arkan han fotofyrn har sendt mæ. Oppgaveark. Står litt forklart åsså.

PM sendt [;)]

Back
Topp