Sony Ericsson X10i mini??

Xperia Mini?

Jeg er fornøyd MEN den har ikke zoom på kamera, eller bluetooth (dvs kan ikke lett sende bilder over på pc).. to ting som for meg er utrolig skuffende! Men ellers fornøyd [:)]

jeg er veldig fornøyd med min[:)]

ORIGINAL: KathMor

Xperia Mini?

Jeg er fornøyd MEN den har ikke zoom på kamera, eller bluetooth (dvs kan ikke lett sende bilder over på pc).. to ting som for meg er utrolig skuffende! Men ellers fornøyd [:)]

Last med bluetooth app så kan du bruke den[:)]

Jeg har hatt den ei uke, og er litt skeptisk foreløbig...
liten batterilevetid & lett å avbryte samtalene mens man snakker pga touchsjerm... (eller kanskje bare jeg har store ører...:))

Veldig fornøyd med min[:D][:D]

Xperia Mini?

Fikk med sånn usb ting, så er ikke noe problem å få over bilder. Syns jeg da!

ORIGINAL: Orakelet

Xperia Mini?

Var myyyye lettere å bare sende rett over i stedet for å drive med ledning og styr - lat.com [8D]

ORIGINAL: Orakelet

Xperia Mini?

Var myyyye lettere å bare sende rett over i stedet for å drive med ledning og styr - lat.com [8D]

Haha![:D]

Har x10 mini pro og er langt fra fornøyd! Den har dårlig touchskjerm, er treig, dårlig batteri, tungvint menysystem+++
Heldigvis er det bare en midlertidig telefon siden iPhonen min tok seg en svømmetur i do og jeg venter på den hvite iPhone4...

er sånn passe fornøyd. alt for lett å komme borti å trykke på noe samtidig som en prater i telefonen, og motsatt igjen når man skal for eksempel legge på å skjermen er sort. så er det ofte at simkortet ikke funker, må taste inn koden igjen for at den skal funke. unødvendige ting.... pluss instillingene er for få mener jeg, med tanke på bakgrunner og alt mulig sånt. tungvindt.

Back
Topp