Sony E K810i Blue

Sylta

Betatt av forumet
Hvordan er denne telefonen? Noen som vil anbefale den? Har den sånt lokk over linsa på kameraet? Hvordan er Sony E K850i Blue i forhold? Viktigste for meg er å ha kamera telefon.

sambo har 850i, og den har hatt nettopp levert på reprasjon fordi tuchknappene slutta å virke, mobilen er to mnd gammel[:@] Men, den har et sinnsykt bra kamera!

Takk for svar.[:D] Ja jeg har jo sett bildene av Andrea, de er jo kjempefine!! Jeg scrapper også, derfor viktig for meg også disse øyeblikkbildene[;)] 

Da bestiller jeg meg en sånn en da[:D]

Men har den sånt lokk over linsa? Når linsa ikke er i bruk.

Ja den har lokk over linsa.Blir bra bilder...Men jeg har levert den på reperasajon 4 ganger pga høytelerene slutter å virke...Og flere jeg kjenner har måttet det samme...
SE K810i altså...

Nei har hørt andre som ikke har noe problem i det hele tatt, men her omkring er det mange.....[&:]

Jeg har en sone E k810i blue. Er super fornøyd. Den har deksel over kameral insa og tar fanastiske bilder.
Bilde i signaturen er at med den telefonen.

Har k810i. Hatt den i ca 1.5 mnd og allerede begynner "joysticken" å fuske... Egentli er jeg totalt imot telefoner med "joystick", men siden kamera er så bra tenkte jeg å gi den en sjanse.. Angrer..

Takk for hjelpen jenter. Det er jo flotte bilder dere har tatt med den da. Jeg hadde ikke gjetta at de var tatt med mobil!! Nå er den bestilt, og jeg gleder meg til den kommer i posten!!

Jeg har hatt telefon med joystick så lenge det har vært telefon med det, og er så langt veldig fornøyd. Hadde en som fuska, men det var etter 1,5år. Så jeg gir det en sjanse [:D]

Du er ikke god ruskesara, nå ble jeg skremt her hihi...[:D] Jeg syntes det er viktig, så det ikke kommer møkk og riper på linsa[:)]

Back
Topp