soneterapi?

cathy_ln

Andre møte med forumet
Er det noen av dere som har noen erfaring eller har prøvd ut soneterapi på barna deres? tenkte jeg skulle prøve dette på lille gutten min nå, siden han sliter så med magen og skriker så mye :(

Dytt[:)]

Jeg har vært hos manuelterapaut idag pga Lykke har så mye luftsmerter og skriker mye!! Hun ble knekket opp, var veldig stiv i nakken og ryggen sin, håper det hjelper! Stakker lille, var helt forfardeligt å se på, lille jenta mi så ble knekker opp og skreik av smerte! begynte nesten å grine jeg og...

Jeg har vært hos soneterapaut med alle tre barna mine. Og de har vært nye barn med en gang. Kan virkelig anbefale det på det sterkeste.
Har selv vært syk en stund, uten at legene har funnet ut hva som er galt med meg. Men etter to timer hos fotsonbeterapauten, begynner endelig formen min å bli bedre[;)]

M
ORIGINAL: Gir ikke opp!!

Jeg har vært hos manuelterapaut idag pga Lykke har så mye luftsmerter og skriker mye!! Hun ble knekket opp, var veldig stiv i nakken og ryggen sin, håper det hjelper! Stakker lille, var helt forfardeligt å se på, lille jenta mi så ble knekker opp og skreik av smerte! begynte nesten å grine jeg og...

Tror kanskje jeg kan berolige deg litt. Mini her også ble knekt opp og manuell terapauten sa at det ikke gjorde så veldig vondt, men de skvetter mere og gråter fordi det er ømt etterpå. Har selv knekt opp nakkem og det gjorde ikke vondt[;)]

da håper jeg at det kanskje kan hjelpe...merker man blir så utrolig sliten og frustert og hjelpesløs når man ikke får roet de og tatt bort smerten :( akkurat hatt noen timer med bare skrik og hyl nå - en klart å fått roet veslegutten etter å ha ligget i snegen sammen med han helt inntil meg.... stakkars små :(

Eg bruker soneterapi når han har vondt i magen [:)]
Funker ganske godt [:D]

Back
Topp