soneterapi

Essmeralda

Forelsket i forumet
noen som har prøvd soneterapi/akupunktur for å få stabilisert mensen? og redusere mensplager?

jeg fikk et tips om det, men er litt usikker på om det virker selv, har ikke helt tro på sånne ting jeg [;)]

Jeg har prøvd akupunktur. Jeg hadde uregelmessig mens og manglende eggløsning. Etter ca 4-5 behandlinger fikk jeg el av meg selv[:)] Gjorde dette i 2 sykluser. Trodde ikke noe på det jeg heller og synes fortsatt det er helt utrolig.
Hadde ikke store mensplager, så ble ikke noe forandring der.
Men de sier at det skal hjelpe[:)]

ORIGINAL: litjpi

Jeg har prøvd akupunktur. Jeg hadde uregelmessig mens og manglende eggløsning. Etter ca 4-5 behandlinger fikk jeg el av meg selv[:)] Gjorde dette i 2 sykluser. Trodde ikke noe på det jeg heller og synes fortsatt det er helt utrolig.
Hadde ikke store mensplager, så ble ikke noe forandring der.
Men de sier at det skal hjelpe[:)]

håper det hjelper meg også da!!
men slutta du å gå til behandling ettersom det funka i bare to sykluser eller?

ORIGINAL: Nesing

Jepp, både akupuntur, homøopati og soneterapi! Dessverre NULL effekt her, gitt, men så viste det seg at mine problemer (og min eksmanns) var mye større og mer alvorlig enn først antatt. Vel verdt et forsøk! 

kjedelig å høre at det ikke funka på deg da, men jeg føler jeg må prøve, vell verdt et forsøk som du sier.
skal jo til meg fryseforsøk etter sommern, og hadde vært fint om mensen hadde vært stabil til da...
dessuten skulle vi jo prøve selv før[8D][:D]

Jeg forsøkte det imens jeg venta på ivf behandling. Så, om jeg ikke har skulla hatt ivf så har jeg fortsatt med det. Synes det er verdt å prøve[:D] 

Jeg ble kvitt pms. Fortsetter under forsøket[:)]

Back
Topp