N Natta Glad i forumet 23 Mar 2011 #1 Kom til å tenke på at klokka skal stilles en time frem i helga. Jeg skal ha nattevaktshelg, da blir det en time kortere vakt natt til søndag[;)]
Kom til å tenke på at klokka skal stilles en time frem i helga. Jeg skal ha nattevaktshelg, da blir det en time kortere vakt natt til søndag[;)]
Stita Gift med forumet 23 Mar 2011 #2 Åh. Jeg kvir meg til å måtte få jenten min til å sove 1 time tidligere enn hun pleier [X(]
N Natta Glad i forumet 23 Mar 2011 #3 Får kanskje begynne nå og ta en gradvis tilvenning til tidligere leggetid.
tingeling88 Elsker forumet 23 Mar 2011 #4 da e du heldig, e verre å sitte på nattevakt å ha en time lengre, det måtte eg i fjor[&o] den ekstra timen var laaaaang
da e du heldig, e verre å sitte på nattevakt å ha en time lengre, det måtte eg i fjor[&o] den ekstra timen var laaaaang
N Natta Glad i forumet 23 Mar 2011 #6 ORIGINAL: tingeling88 da e du heldig, e verre å sitte på nattevakt å ha en time lengre, det måtte eg i fjor[&o] den ekstra timen var laaaaang Ja, er verre den veien.
ORIGINAL: tingeling88 da e du heldig, e verre å sitte på nattevakt å ha en time lengre, det måtte eg i fjor[&o] den ekstra timen var laaaaang Ja, er verre den veien.
Niceday Forumet er livet 23 Mar 2011 #7 må si jeg gleder meg - for etter vi stillte til vintertid så har minsten våknet kl 5 hver dag[&:]