F [*Fio*] Forumet er livet VIP 8 Jun 2006 #1 Synes vi kan ha en tråd der vi kan vise fram sommertøyet til de små (eller våre egne klær- eller klærne til søskna til knøttene våre)
Synes vi kan ha en tråd der vi kan vise fram sommertøyet til de små (eller våre egne klær- eller klærne til søskna til knøttene våre)
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 8 Jun 2006 #2 Vet ikke helt om detta er en pysj eller en "shorts" - men JR hadde den iallefall på seg i går fordi det var så varmt i stua
Vet ikke helt om detta er en pysj eller en "shorts" - men JR hadde den iallefall på seg i går fordi det var så varmt i stua
Lucki83 Gammelt medlem VIP 9 Jun 2006 #3 Så herlig da![:)] Skal prøve å få lagt ut bilde jeg og,må bare få overført fra kameraet...[;)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 10 Jun 2006 #4 Har flere jeg også -men må overføre fra kameraet.. Har jo vert en hærlig sommerdag i dag, f.eks..
buster Forumet er livet 20 Jun 2006 #8 Her er ett sommerbilde av Julian.. Hadde visst ikke tatt så mange..[&:]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 20 Jun 2006 #10 Kjempenydelig, ja!! Så mange søte unger her!![:D][:D][:D]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 21 Jun 2006 #11 ORIGINAL: homma Koser meg ute hos farmor og farfar.Mamma er på jobb og pappa lar meg sitte i bilstolen[&o] Sånn skikkelig typisk...[8|]
ORIGINAL: homma Koser meg ute hos farmor og farfar.Mamma er på jobb og pappa lar meg sitte i bilstolen[&o] Sånn skikkelig typisk...[8|]
P Pearl81 Glad i forumet 21 Jun 2006 #15 Tihi, takk folkens...hun er ikke så lett å se da bak lue,solbriller og stor smokk[:D]