Sommerstengte klinikker

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Hei!

Lurer spesifikt på sommerstenging hos Spiren. Noen som vet?

Antar flere lurer på sin klinikk også, så bare bruk denne tråden hvis du også lurer :)
 
En av grunnene til at jeg har endt opp i Danmark er det med feriestengte klinikker i Norge. I fjor rakk jeg akkurat ikke Medicus sin deadline for sommerferie. De endret også deadline for klinikken i Oslo underveis, som stresset meg veldig!
 
En av grunnene til at jeg har endt opp i Danmark er det med feriestengte klinikker i Norge. I fjor rakk jeg akkurat ikke Medicus sin deadline for sommerferie. De endret også deadline for klinikken i Oslo underveis, som stresset meg veldig!
Dette med eggløsning på "feil dag" og feriestengt klinikk er så stress. Skulle ønske jeg ikke bodde så grisegrendt til at Danmark/finland vil være vanskelig.
 
St. Olavs har også stengt i påsken og i hele juli! Forstår klinikkene har stengt, men gjør det hele mye vanskeligere for oss som prøver dersom syklus ikke passer med fks påske:arghh:
 
Noen som vet hvilke uker privatklinikkene i Oslo har sommerstengt? Hausken, Medicus, Livio, andre? Er det noen klinikker som har mindre feriestengt/helligdagsstengt enn andre?
 
Her er 2023 for St. Olavs, i alle fall. Så får man en viss aning om når det er stengt i 2024.. :)
Screenshot_2024-03-20-16-20-55-24_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
 
Back
Topp