Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Thank youSpiren hadde stengt i uke 28, 29 og 30 i fjor sommer.
Dette med eggløsning på "feil dag" og feriestengt klinikk er så stress. Skulle ønske jeg ikke bodde så grisegrendt til at Danmark/finland vil være vanskelig.En av grunnene til at jeg har endt opp i Danmark er det med feriestengte klinikker i Norge. I fjor rakk jeg akkurat ikke Medicus sin deadline for sommerferie. De endret også deadline for klinikken i Oslo underveis, som stresset meg veldig!
Jeg bor i Oslo, så da har jeg jo flere reisemuligheter. Skjønner at det er mer vanskelig fra andre steder!Dette med eggløsning på "feil dag" og feriestengt klinikk er så stress. Skulle ønske jeg ikke bodde så grisegrendt til at Danmark/finland vil være vanskelig.
I fjor var dette situasjonen: "Alle våre tre klinikker holder stengt fra uke 28 – 30 i sommer."Er det noen som vet om medicus Trondheim har lang sommerferie?
Sommeren 2020 tror jeg de stengte de ulike klinikkene på ulike tidspunkt. Så det er kanskje litt forskjellig fra år til år.I fjor var dette situasjonen: "Alle våre tre klinikker holder stengt fra uke 28 – 30 i sommer."
https://medicus.no/apningstider-i-sommer/