Sommerstengte klinikker

Høsteple

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei!

Lurer spesifikt på sommerstenging hos Spiren. Noen som vet?

Antar flere lurer på sin klinikk også, så bare bruk denne tråden hvis du også lurer :-)

En av grunnene til at jeg har endt opp i Danmark er det med feriestengte klinikker i Norge. I fjor rakk jeg akkurat ikke Medicus sin deadline for sommerferie. De endret også deadline for klinikken i Oslo underveis, som stresset meg veldig!

En av grunnene til at jeg har endt opp i Danmark er det med feriestengte klinikker i Norge. I fjor rakk jeg akkurat ikke Medicus sin deadline for sommerferie. De endret også deadline for klinikken i Oslo underveis, som stresset meg veldig!
Dette med eggløsning på "feil dag" og feriestengt klinikk er så stress. Skulle ønske jeg ikke bodde så grisegrendt til at Danmark/finland vil være vanskelig.

St. Olavs har også stengt i påsken og i hele juli! Forstår klinikkene har stengt, men gjør det hele mye vanskeligere for oss som prøver dersom syklus ikke passer med fks påske:arghh:

Noen som vet hvilke uker privatklinikkene i Oslo har sommerstengt? Hausken, Medicus, Livio, andre? Er det noen klinikker som har mindre feriestengt/helligdagsstengt enn andre?

Her er 2023 for St. Olavs, i alle fall. Så får man en viss aning om når det er stengt i 2024.. :)
Screenshot_2024-03-20-16-20-55-24_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg

Back
Topp