sommerstengt

De har sommerstengt i juli ja. Men vet ikke om det er hele mnd (1 juli til 31 juli) eller om de opererer med uker (27,28,29 og 30).

Jeg er litt usikker på hvilken dato de stenger, men de åpner iallefall igjen 9 august [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg er litt usikker på hvilken dato de stenger, men de åpner iallefall igjen 9 august [;)]

Oi gjør de det ?? Sannelig godt jeg ikke venter TR før tidligs midten av august da. [:)]

ORIGINAL: ElinR

de har stengt fra 3.juli til og med 8.aug[:)]

Takk for info ElinR [:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Oi gjør de det ?? Sannelig godt jeg ikke venter TR før tidligs midten av august da. [:)]

Jeg fikk beskjed at vist jeg fikk tr ETTER 30.juli kunne jeg sende mail og starte med medisiner...
For de var innom flere ganger i uka og sjekket mailen...[;)]

ORIGINAL: SavnerBarn!

ORIGINAL: 11Giggs

Jeg fikk beskjed at vist jeg fikk tr ETTER 30.juli kunne jeg sende mail og starte med medisiner...
For de var innom flere ganger i uka og sjekket mailen...[;)]

Oki. De har satt opp foreløpig beregnet mens til 28 august. Men det er utifra at jeg har 30 dagers syklus. Den kan variere fra 28 dager til 32 dager. Men ikke noe stress. Får nok ikke TR før rundt 18 august tenker jeg.

*Selv om det egentlig hadde vært kjekt med slik info ang åpningstider liggende ute på siden til kvinneklinikken. *

Back
Topp